دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نادی:

معاونان مدارس سما استان ها، متناسب با جریان بومی، برنامه های خود را توسعه و تسری دهند

معاونان مدارس سما استان ها، متناسب با جریان بومی، برنامه های خود را توسعه و تسری دهند
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: معاونان مدارس سما استان ها، متناسب با جریان بومی، برنامه های خود را توسعه و تسری دهند.
کد خبر : 931233

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین شورای معاونان امور مدارس دانشگاه، معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی و داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، فاطمه حمیدی فر معاون آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی، سید رضا صالحی معاون هماهنگی، سمیه قدیری رئیس مرکز توانمند سازی و مهارت کاربردی، حوریه یحیایی سرپرست مرکز تربیت اسلامی کودک (تاک)، شهروز شهبازی قائم مقام رئیس سازمان سما، محمد عابدی مدیر کل حوزه ریاست، و معاونان امور مدارس دانشگاه در سالن ۹ دی سازمان مرکزی برگزار شد.

نادی در این نشست، ضمن عرض خیرمقدم به معاونان مدارس استان‌ها جهت شرکت در دوره پیوسته دو روزه معاونان به تشریح مباحث مهم و جدی در خصوص پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مدارس و دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی پرداخت و با اشاره به نکاتی در دوره قبلی برگزار شده دوره معاونین افزود: دوره دوم که یک دوره دو روزه است مباحث جدیدی از جمله تربیت اسلامی کودک (تاک) که به صورت یک مرکز مستقل در معاونت تعریف شده است، مدارس سعادت که به مدت دو سال فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنین ارائه گزارش کمیسیون‌ها که در دوره قبلی تشکیل شده است نکاتی مطرح خواهد شد.

معاون علوم تربیتی و مهارتی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده سما در یک سال گذشته افزود: در طول این دوره دو روزه برنامه ریزی شده است تا معاونانی که این موفقیت را کسب نموده اند تجربه زیسته خود را به سایر معاونین منتقل نمایند. ورود به جشنواره البرز نکته دیگری بود که معاون علوم تربیتی و مهارتی به آن اشاره نمود و تصریح کرد: مدارس سما در سال جاری در این جشنواره شرکت خواهد نمود و در مورد نحوه شرکت در این جشنواره قائم مقام سازمان سما درباره آن توضیحاتی ارئه خواهد نمود.

نادی یکی از نکات کلیدی این دوره دو روزه را دو محور کلیدی مباحث تربیتی و مسائل مالی مربوط به حوزه معاونت سما و تاک برشمرد و افزود: نظم و انظباط اداری جاری ثمراتی را در پی داشته است که حتما معاونان مربوطه در این حوزه در این دوره دو روزه توضیحاتی را ارائه خواهند کرد. وی خطاب به معاونان امور مدار س دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتظار ما از معاونان مدارس سما این است که هر کدام از استان‌ها متناسب با جریان بومی خود انتخاب و برنامه‌های خود را توسعه و تسری دهند. 

معاون علوم تربیتی و مهارتی در پایان افزود: مسائل و چالش ها، اهداف پیش رو، پیوند بین دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی و مدارس و چهار چوب‌های آن نکاتی است که در این دوره دو روزه به مباحثه در مورد آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب