دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1403 - 11:41
در دانشگاه آزاد یزد؛

دانشجویان خوابگاهی از امکانات غذایی جدید بهره‌مند می‌شوند

دانشجویان خوابگاهی از امکانات غذایی جدید بهره‌مند می‌شوند
مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره آغاز پذیرش دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه از عقد قرارداد برای تأمین غذای دانشجویی خبر داد و گفت: دانشجویان از امکانات غذایی جدید بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر : 931147

محمدحسین مطهریان، مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای پذیرش دانشجویان خوابگاهی اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه دانشجویار از خوابگاه این دانشگاه استفاده کنند.

وی با اشاره به محدودیت ظرفیت‌ها خوابگاه عنوان کرد: اولویت پذیرش با دانشجویان مقطع کارشناسی بوده؛ حضور مستمر مشاوران فرهنگی و مذهبی، کارگاه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای گروهی، نشست‌های توجیهی و اردو‌های فرهنگی و تفریحی ازجمله برنامه‌هایی هستند که برای دانشجویان پیش‌بینی شده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان مشکل خوابگاه متأهلی گفت: به دلیل عدم وجود سرمایه‌گذار، تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

مطهریان از عقد قرارداد جدید برای تأمین غذای دانشجویی خبر داد و بیان کرد: امکان استفاده از غذای دانشجویی با قیمت مناسب تا ۲۴ شهریور فراهم خواهد شد و دانشجویان می‌توانند از امکانات غذایی جدید بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب