دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1403 - 16:53
محمدی مطرح کرد؛

ارتقای ۲ هزار شرکت‌ دانش‌بنیان در شبکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد

ارتقای ۲ هزار شرکت‌ دانش‌بنیان در شبکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد
مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲ هزار شرکت‌ دانش‌بنیان نیازمند ارتقا، توسعه تجهیزات شبکه‌ای و هم‌افزایی هستند که این امر در شبکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه در حال شکل‌گیری است.
کد خبر : 931060

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی رؤسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با وجود بنیه‌های قوی با ایجاد جایگاه والا و مطلوب برای مرکز خدمات آزمایشگاهی در واحد‌های این استان، مأموریت مهم و قابل تحسین را به مرحله اجرا رسانده که حدود سه سال پیش آغاز و حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و در سایه‌سار تلاش‌های بی‌وقفه رئیس استان این هدف درخشان علمی محقق شد.

وی افزود: بعد از ایجاد جایگاه مطلوب خدمات آزمایشگاهی روند رو به رشد و درخشان این حوزه در این مدت محسوس بوده و انتظار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، رشد نمایی خواهد بود نه رشد خطی و مقطعی.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در حوزه آزمایشگاهی و تحقیقاتی از ارزش ریالی ۸ میلیارد به ۲۰ میلیارد رسیده‌ایم، در حوزه غیرشهریه‌ای انتظار بر این است که با توجه به ظرفیت بالقوه مجموعه و با یاری و تلاش بی‌وقفه مدیران و مسئولان با شناخت نیاز‌ها و کاستی‌های واحد‌های استان روند رو به رشدمان به حد اعلا برسد.

محمدی گفت: همکاری سازنده مبتنی بر شناخت ظرفیت‌ها و موقعیت‌های بالقوه واحد‌های استانی مهم‌ترین راهکار رشد این امر خواهد بود و در ادامه آشنایی با آیین‌نامه صادره نیز مؤثر خواهد بود. شرکت‌های مختلفی بالغ بر ۲ هزار شرکت در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند ارتقا، توسعه تجهیزات شبکه‌ای و هم‌افزایی هستند که این امر در شبکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب