دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا مطرح شد؛

حمایت از پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم

حمایت از  پایان‌نامه‌‌های سینمایی و حضور پررنگ دانشگاهیان در پاسداشت روز ملی سینما +فیلم
دبیر اجرایی پاسداشت روز ملی سینما گفت: خانه سینما برای حمایت از پایان‌نامه‌ها، مقالات برتر و کتاب‌ها در زمینه سینما برنامه‌ریزی کرده و چشم انداز مشخصی دارد.
کد خبر : 931039

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادمهر راستین دبیر اجرایی پاسداشت روز ملی سینما صبح امروز در بخش پرسش و پاسخ نشست خبری روز ملی سینما در پاسخ به سوال خبرنگار آنا گفت: در ارتباط با فعالیت‌های این هفته و ارتباط با دانشگاه‌ها برنامه ما این بود که فعالیت‌ها برجسته‌تر شود منتها بهرحال به ما گفتند دانشجو‌ها تعطیل هستند و فعالیت‌ها در هم تنیده هستند.

 

وی در ادامه افزود: ایده‌آل ما این بود که صبح دانشجویان دانشگاه باشند و بعد از ظهر برای حضور در پاسداشت‌ها به مراکز فرهنگی بیایند در میزگرد‌ها و نمایش فیلم و پنل‌های تخصی در دانشگاه‌ها با حضور سینماگران و اساتید شرکت کنند.

راستین اظهار داشت: بنابراین ما جنبه علمی به دنبال وجوه کاربردی هم بودیم ضمن این که اینکه تلاش داریم کتاب‌ها هم ترجمه و هم تألیف رشته‌های تخصصی سینما را هم در دانشگاه معرفی کنیم.

راستین اظهار داشت:‌همچنین یک چشم انداز هم خانه سینما برای حمایت از پایان نامه‌ها و مقالات برتر و کتاب‌ها دراین زمینه دارد تا آنها را اعلام و مورد حمایت قرار دهد. خود سینماتک خانه سینما هم میزگرد تاریخ سینما را با حضور امیرشهاب رضویان، سعید حقیقی و رامتین شهبازی از مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار خواهد کرد و دراین نشست‌ها هم دانشجویان رشته سینما و هنر مرتبط حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب