دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1403 - 14:43

جزئیاتی از اعزام ۳۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد آباده به اردوی جهادی

جزئیاتی از اعزام ۳۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد آباده به اردوی جهادی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده، جزئیاتی از اعزام ۳۰ دانشجوی بسیجی این دانشگاه به اردوی جهادی را تشریح کرد.
کد خبر : 931031

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعداد ۳۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور جمعی از مسئولان و رؤسای دانشگاه‌های این شهرستان از کنار قبر شهید گمنام این دانشگاه به اردوی جهادی در مناطق محروم اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده در این مراسم با اشاره به اینکه مشارکت دانشجویان در این اردو‌ها، نشانه‌ خودباوری و ظرافت ایمان آنان است، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی در این دوره‌ها با کسب تجربه فعالیت گروهی توان دستیابی به مواضع و مبنا‌هایی را می‌یابند که دشمنان قسم‌خورده ما سال‌هاست دنبال ناامید کردن جوانان برای فتح این موفقیت‌ها هستند.

آرش زارعیان اضافه کرد: در سنوات گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با اعزام نیرو‌های جهادی به مناطق محروم این شهرستان تجربیات خوبی به دست آورد و در مناطقی که این نیرو‌ها برای اردوی جهادی حضور یافتند، منشأ خیر شد و اقدامات اثرگذاری از خود برجا گذاشت و در عین حال روحیه جهادی، همیاری و ایمان در خود و در مناطقی که حضور داشتند را تقویت کرد.

جزئیاتی از اعزام ۳۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد آباده به اردوی جهادی

وی یادآور شد: جهادگران دانشجو در اردوی هفت روزه به روستا‌های محروم بخش «ایزدخواست» آباده در راستای ترمیم و تقویت فضا‌های آموزشی، ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و ارائه مشاوره کشاورزی به اقشار مختلف ومحروم این مناطق خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب