دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 07:42

دانشگاه آزاد آباده با تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی به نماد علمی تبدیل می‌شود

دانشگاه آزاد آباده با تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی به نماد علمی تبدیل می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تأکید کرد: این دانشگاه با تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و امکانات پژوهشی به نماد علمی تبدیل می‌شود.
کد خبر : 931520

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف وبا انجام تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه‌ها، میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با همکاری حوزه فرهنگی دانشگاه در مصلای نماز جمعه آباده برپا شد.

این میز خدمت به‌منظور پاسخگویی به متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده پس از اقامه نماز به مدت یک ساعت در مصلای نماز جمعه شهرستان آباده برپا شد و نمازگزاران مسائل خود را با مسئولان دانشگاه در میان گذاشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده درحاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیردولتی جهان منشأ خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی به کشور بوده و تأثیر آن بر توسعه علمی کشور بر کسی پوشیده نیست.

آرش زارعیان با اشاره به سیاست کلی دانشگاه مبنی بر اجرای طرح پویش افزود: براساس سند توسعه و تحول دانشگاه آزاد دانشجو می‌تواند با حضور در بخش صنعت تعدادی از ایام هفته را در یکی از شرکت‌های متقاضی مشغول به کار شود و به کسب تجربی علم و صنعت توأمان بپردازد.

وی با تأکید بر شعار محوری «دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه محبوب من» تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی، امکانات پژوهشی منحصر به فرد، استادان برجسته و مجرب، فضای آموزشی مدرن را از دستاورد‌های ۳۳ سال تلاش علمی دانشگاه آزاد آباده عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده متذکر شد: نهاد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با استفاده از این ظرفیت‌ها در آینده نه‌چندان دور به یک نماد علمی برجسته تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب