دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1395 - 13:43

پذیرش مقاله دانشجوی ایثارگر دانشگاه آزاد تبریز در کنگره بین‌المللی نوآوری در مهندسی و توسعه تکنولوژی

مقاله دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در کنگره بین­ المللی نوآوری در مهندسی و توسعه تکنولوژی برای ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته شد.
کد خبر : 93101

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، محمدسیمری دانشجوی کارشناسی رشته معماری و دانشجوی شاهد و ایثارگر این دانشگاه، فرزند جانباز 35 درصد می باشد که مقاله وی با عنوان" بررسی نقش آب در معماری منظر و طراحی محیط" برای ارائه در کنگره بین‌­المللی نوآوری در مهندسی و توسعه تکنولوژی، در تبریز، پذیرفته و ارائه شد.


در این مقاله آمده است: بررسی ظرفیت های آب در طراحی محیط و منظر نشان می دهد که آب ظرفیت های بی شماری برای استفاده در خلق محیط های مطلوب ومناظر شبه طبیعی دارد و ظرفیت های نمادگرایانه آب برای بشر حائز اهمیت است و تقریبا زبان مشترک جوامع مختلف برای بیان پاکی، صفا، صداقت، خلوص و تصویرگری طبیعت است.


در ادامه افزوده شده: برنامه ریزی، طراحی و مدیریت در طبیعت باید به گونه ای باشد که همسو و همساز با شرایط موجود باشد تا بر منابع فشار وارد نکند و پایداری سیستم را برای توسعه های آتی تضمین کند و این امر با استفاده صحیح و هدفمند از طبیعت و فضای سبز در طراحی های شهری برای خلق فضایی آرام و مناسب میسر و ممکن است.





انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته