دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1403 - 16:12

تقویت نقاط اشتراک مذاهب اسلامی در جشنواره شعر و داستان نبوی

تقویت نقاط اشتراک مذاهب اسلامی در جشنواره شعر و داستان نبوی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزاری جشنواره شعر و داستان نبوی را عامل انگیزشی برای تقویت نقاط اشتراک مذاهب اسلامی برشمرد.
کد خبر : 930928

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا زاهدشیخی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در دیدار با مصطفی سیاسر مدیرکل حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ازجمله اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در برگزاری جشنواره شعر و داستان نبوی تقویت تعامل علمی و فرهنگی مذاهب اسلامی بوده و تاکنون در این مسیر موفق گام برداشته است.

وی با ارائه گزارشی از سه دوره گذشته جشنواره شعر و داستان نبوی از سری برنامه‌های جشنواره سراسری امامت و مهدویت دانشگاه آزاداسلامی عنوان کرد: این جشنواره برگ زرین دیگری در کارنامه فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در عرصه تقریب مذاهب است که توانسته آثار و نتایجی اثربخش و سودمند به منصه ظهور گذارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه برگزاری موفق جشنواره شعر و داستان نبوی در سه دوره اخیر حاصل همکاری و تعامل مستمر ادارات کل و سازمان‌های استان و شهرستان بود، گفت: تبیین و روشنگری ارزش‌های مشترک نیازمند تعامل گسترده در میان اقشار مختلف جامعه و سازمان‌ها و ارگان‌ها است و باید مانند گذشته در این زمینه اهتمام و تلاشی ویژه داشته باشیم.

تقویت نقاط اشتراک مذاهب اسلامی با برگزاری جشنواره شعر و داستان نبوی

مصطفی سیاسر مدیرکل حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان نیز با تشکر از نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه تقریب مذاهب و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای همکاری در برگزاری چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی در استان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب