دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گشایش دبیرخانه چهارمین جشنواره «شعر و داستان نبوی» در دانشگاه آزاد زاهدان

گشایش دبیرخانه چهارمین جشنواره «شعر و داستان نبوی» در دانشگاه آزاد زاهدان
دبیرخانه چهارمین دوره «شعر و داستان نبوی» با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ساختمان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی واحد زاهدان گشایش یافت.
کد خبر : 914858

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه چهارمین دوره «شعر و داستان نبوی» با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران واحد زاهدان در ساختمان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گشایش یافت.

در راستای آغاز به کار جشنواره شعر نبوی در ایستگاه چهارم دبیرخانه این جشنواره هم گشایش یافت.

دبیرخانه «چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی» گشایش یافت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی گفت: در راستای تأثیرگذاری بهتر و کارآمدتر برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص مهدویت و تقریب مذاهب لازم باید علاوه بر توجه به سطوح عینی جامعه، لایه‌های پنهان به‌درستی و با درایت بیشتر از سوی مسئولان مورد بررسی و کاوش قرار گیرد.

کامبیز نرماشیری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر کارنامه درخشانی در حوزه برنامه‌های فرهنگی، مهدویت و تقریب مذاهب اسلامی داشته و در این عرصه پیشگام بوده است.

دبیرخانه «چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی» گشایش یافت

وی یادآور شد: در عرصه فرهنگی کار باید به صورت انگیزشی انجام شود تا دانشجویان با علاقه و رغبت برای حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن موافقت با پیشنهاد مصطفی سالاری دبیر علمی چهارمین دوره جشنواره شعر و داستان نبوی مبنی بر استفاده از ظرفیت کشور‌های همسایه خاطرنشان کرد: این دانشگاه در مسیر توسعه تقریب مذاهب و تقویت نقاط اشتراک مذاهب اسلامی همواره آماده ارائه خدمات بوده و برای گسترش این امر در سطح بین‌الملل هرگونه اقدامی که لازم باشد، انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته