دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1403 - 13:19

پشت پرده شکایت پرسپولیس از استقلال و مسئول سازمان لیگ چیست؟ / قرارداد ماساژور و تدارکات را فسخ کردند تا محمدی اضافه شود!

پشت پرده شکایت پرسپولیس از استقلال و مسئول سازمان لیگ چیست؟   قرارداد ماساژور و تدارکات را فسخ کردند تا محمدی اضافه شود!
به نظر می رسد باشگاه استقلال برای اینکه بتواند نام مهرداد محمدی را به فهرست خود برگرداند اقدام به فسخ قرارداد چند عضو خود کرده است.
کد خبر : 930881

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که نام مهرداد محمدی را در سازمان لیگ به لیست این تیم برگردانده است اما ظاهرا این کار باعث چند حرکت دیگر توسط این باشگاه شده و همین مساله هم باعث شکایت باشگاه پرسپولیس از مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ شده است.

حالا ماجرا چیست؟  اول اینکه هنوز ماهیت فسخ قرارداد یک طرفه استقلال و دلایل آن از سوی کمیته وضعیت اعلام نشده و از سویی طبق ماده 17 آیین نامه جدید نقل و انتقالات هیچ باشگاهی نمی تواند در حین مسابقات به صورت یک طرفه قرارداد بازیکن یا مربی را فسخ کند که مشخص نیست چرا سازمان لیگ اقدام به این کار کرده است. در واقع باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه سازمان لیگ اصل بی طرفی را رعایت نکرده از مسئول نقل و انتقالات این سازمان شکایت کرده است.

اما موضوع دیگر این است که باشگاه استقلال که با مانعی به نام سقف بودجه روبرو بوده چطور توانسته قرارداد مهرداد محمدی را ثبت کند؟ این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد این باشگاه ظاهرا قرارداد  ایمان سلیمی، چند مربی، ماساژور و اعضای تدارکات این تیم را فسخ کرده تا میزان سقف بودجه خود را کاهش دهد و از سویی با فسخ یک طرفه قرارداد ایمان سلیمی راه را برای ثبت قرارداد مهرداد محمدی باز کرده است.البته در این باره باشگاه استقلال سکوت کرده و در خصوص چگونگی ثبت قرارداد مهرداد محمدی و فسخ های یک طرفه واکنشی نداشته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب