دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1403 - 14:22

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تحت فشار قبول افزایش سقف بودجه/ 24 امشب آخرین فرصت ارسال لیست آسیایی

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تحت فشار قبول افزایش سقف بودجه  24 امشب آخرین فرصت ارسال لیست آسیایی
سه باشگاه سپاهان، استقلال و تراکتور باز هم درخواست افازیش سقف بودجه داشته اند اما هنوز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قبول نکرده است.
کد خبر : 931365

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک تصمیم اشتباه از سوی کارگروه نظارت بر قراردادها برای امسال باشگاه ها برای رعایت سقف بودجه باعث شده تا 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان و نخبگان آسیا با چالش پر شدن سقف بودجه شان روبرو شوند.

در این بین دو باشگاه سپاهان و استقلال بیش از هر باشگاهی تمایل دارند تا با قبول اضافه شدن درآمدهای حضور در آسیا روی سقف بودجه بتوانند قراردادهای بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کنند و سپس با تکمیل لیست آسیایی خود آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

ساعت 24 امشب آخرین فرصت 4 تیم آسیایی یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور است تا لیست خود را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

در روزهای گذشته باز هم از سوی سپاهان، استقلال و تراکتور این فشار به فدراسیون فوتبال وارد شده تا سقف بودجه حداقل 100 میلیارد تومان دیگر افزایش پیدا کند. کارگروه نظارت بر قراردادها بار دیگر این درخواست را برای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند تا با مصوب شدن آن افزایش سقف بودجه را تصویب کنند اما برخی از اعضای هیئت رئیسه زیر بار امضای این درخواست نرفته  اند و به همین دلیل تا این لحظه سقف بودجه طبق همان تصمیم پیش فصل است و مشخص نیست تیم هایی که بیش از سقف مجاز اقدام به خرید بازیکن کرده اند چقرارداد اعضای خود را به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت و سپس لیست آسیایی خود را ارسال کنند.

در 24 ساعت گذشته خبرهایی مطرح شده که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای کمک به باشگاه های حاضر در آسیا تمایل داشته که این اتفاق رخ دهد اما او به تنهایی قارد به تصمیم گیری در این مورد نیست و باید مصوبه هیئت رئیسه را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب