دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1403 - 11:58
معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در گفت وگو با آنا:

مواردی که در مشهد دارای اهمیت هستند رعایت شود مشکلی برای میزبانی تیم های فوتبال نداریم

مواردی که در مشهد دارای اهمیت هستند رعایت شود مشکلی برای میزبانی تیم های فوتبال نداریم
معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: مواردی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد وجود دارد که دارای اهمیت زیادی است و اگر رعایت شود مشکلی برای میزبانی از بازی های دو تیم لیگ برتر در لیگ نخبگان نخواهیم داشت.
کد خبر : 930830

محمود قربان یار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص همکاری با سازمان لیگ فوتبال و آمادگی میزبانی اظهار کرد: ما تیمی در لیگ برتر نداریم و در خصوص میزبانی نیز از نظر زیر ساخت مشکلی نداریم. آماده میزبانی از تیم ها هستیم. تاج فیروز توضیحات کاملی در این باره که مشکلی در میزبانی نداریم، داده است. یکسری مسائل مدیریتی وجود دارد که باید در خصوص اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد و تعاملات و تصمیمات لازم صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس پروتکل های AFC مشکلی برای میزبانی از بازی های تیم های لیگ برتر کشور در لیگ نخبگان و یا تیم ملی وجود خواهد داشت یا خیر گفت: مواردی در استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد وجود دارد که دارای اهمیت زیادی است. اگر این موارد تأمین شود دیگر هیچ مشکلی برای میزبانی ها وجود ندارد. اما باید شرایط مدنظر مهیا شود. این را هم بگویم تا به الآن هیچ گونه نامه مکتوب و رسمی برای میزبانی بازی های تیم ملی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب