دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1403 - 12:10

نمایش تازه‌ترین تجهیزات ورزشی سلامت محور و مکمل‌های ورزشی در تهران

نمایش تازه‌ترین تجهیزات ورزشی سلامت محور و مکمل‌های ورزشی در تهران
برای نخستین بار در ایران فعالان حوزه سلامت، ورزش، تندرستی و تناسب اندام در یک نمایشگاه بین المللی گردهم آمدند تا توانمندی‌های ایران در زمینه تولید تجهیزات ورزشی سلامت محور را در معرض دید عموم قراردهند.
کد خبر : 930719

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، تندرستی، تناسب اندام، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات وابسته، این نمایشگاه از ۱۵ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۱۹ شهریور در مجموعه ایران مال در تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات ورزشی سلامت محور، مکمل‌های غذایی مجاز و استاندارد، تجهیزات مورد نیاز برای ارتقا سلامت جامعه و نیز آخرین یافته‌های دانش بنیان برای تولید تجهیزات سلامت محور به نمایش گذاشته شده است.

بیش از ۳۰ فعال اقتصادی از جمله ده‌ها شرکت خلاق و نوآور در حوزه‌های ورزش و تندرستی در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

در روز‌های گذشته بر اساس آخرین آمار منتشر شده روزانه بیش از ۵ هزار نفر از علاقه‌مندان به حوزه‌های سلامت، ورزش و تناسب اندام از این نمایشگاه بازددید کرده اند.

در نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، تندرستی، تناسب اندام، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات وابسته علاوه بر ایران شرکت‌هایی از کشور‌های چین، آلمان، اسلونی، کره جنوبی و تایوان نیز حضور دارند و به روز‌ترین محصولات خود را در بخش‌های ورزش، تندرستی، مکمل‌های ورزشی و تجهیزات ورزشی به نمیش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا ۱۹ شهریور از ساعت ۱۳ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب