دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر آموزش و پرورش:

مبنای تصمیم‌گیری در نقل و انتقالات باید نقطه، جنس و مقطع باشد/ لزوم تعیین تکلیف نیروی انسانی نهضت سوادآموزی

مبنای تصمیم‌گیری در نقل و انتقالات باید نقطه، جنس و مقطع باشد  لزوم تعیین تکلیف نیروی انسانی نهضت سوادآموزی
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش کنیم تا جایگاه تعلیم و تربیت ارتقا پیدا کند، افزود: باید گفتمان تربیت در تمامی ابعاد آن شامل آموزش، مهارت و توسعه و ترویج باورها بر فضای تعلیم و تربیت حاکم شود.
کد خبر : 930512

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌علیرضا کاظمی در سی و سومین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی، با تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌های ایام پایانی ماه صفر، گفت: نیاز است جلسات اتاق وضعیت نیروی انسانی بطور منظم تشکیل شود تا در ایام مانده به مهرماه و بازگشایی مدارس، جدی‌تر گام‌ها را برداریم.

وی با اشاره به نیرو‌های خرید خدمات، اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع باید یک سیستم نظارتی برای این گروه از همکاران مدنظر قرار بدهد و برای افرادی که سابقه خرید خدمات داشته، اما بنا به دلایل موجه نتوانستند مدتی حضور داشته باشند، سریعا چاره اندیشی شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رسیدگی سریع به اعتراضات رتبه بندی معلمان، گفت: اگر در رسیدگی به اعتراضات مانده به رتبه بندی مواردی بود که هنوز بررسی نشده حتما سریعا رسیدگی و حکم صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ریزی جدی و منظم برای اجرای احکام برنامه هفتم توسعه انجام بگیرد، اذعان کرد: پس از بازگشایی مدارس باید به اصلاح برنامه درسی بپردازیم چراکه نقطه عزیمت سند تحول بنیادین همین برنامه درسی است.

وی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: در سند تحول هدف اولیه مهارت‌ها و ارزش‌ها و دانش و...، هدف میانی حیات طیبه و هدف غایی قرب الهی است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به ضرورت ساماندهی و تعیین تکلیف نیروی انسانی سازمان نهضت سواد آموزی اشاره کرد.

وی افزود: در موضوع نقل و انتقالات مبنای تصمیم گیری در آموزش و پرورش باید نقطه، جنس و مقطع باشد. تحصیل تا پایه ششم، تکلیف قانونی و شرعی ما در آموزش و پرورش است که باید حتما مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته