دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

انتقام خون شهید مهمان به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است

انتقام خون شهید مهمان به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.
کد خبر : 930473

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شامگاه دوشنبه در دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و آیین نکوداشت «مجاهدان در غربت» با حضور خانواده گرانقدر شهید خدمت حسین امیرعبداللهیان در مسجد الزهرا (س) سمنان افزود: ما منتظر انتقام خون شهدا و به ویژه شهید مهمان کشورمان هستیم و این انتقام بنا به مصلحت تاخیر دارد، اما این اقدام قطعی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان در غربت، اظهار کرد: ادامه راه شهیدان از وظایف مهم بر دوش ماست.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق پاسخی به ظلم و ستم و جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و شهید امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی با تلاش‌ها و مجاهدت‌هایش به صدای مقاومت در عرصه دیپلماسی تبدیل شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تصریح کرد: دلاورمردان، انسان‌های مومن و پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران از داخل کشور، اسرائیل جنایتکار را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتند و شهید امیرعبداللهیان مجاهد در راه حق و رزمنده دفاع مقدس و دیپلمات انقلابی بود که با فعالیت‌های مجاهدانه خود، پیوند میان دیپلماسی و میدان را تسهیل و تسریع می‌کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی لازمه رسیدن به قله است. دشمنان با هجمه و حربه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این شرایط پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه راه و آرمان‌های شهدا رمز پیروزی است. طبق فرمایشات ایشان، شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت محسوب می‌شود و مقابله با ظلم و ستم مورد تاکید قرآن کریم است.

وی در پایان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ملت ما در عصر حاضر از مردمان وفادار هستند و شهدا همچون چراغی مسیر درست را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش عالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته