دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کدام داوطلبان فرهنگیان حق انتخاب رشته در کنکور را ندارند؟

کدام داوطلبان فرهنگیان حق انتخاب رشته در کنکور را ندارند؟
داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده و در زمان ثبت‌نام آزمون اعلام کرده‌اند فقط متقاضی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان بودند و در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام نکرده‌اند، اجازه انتخاب رشته در آزمون سراسری را ندارند.
کد خبر : 930115

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوطلبانی که در دانشگاه فرهنگیان قبول شده‌اند و انصراف خود را به اداره کل آموزش و پرورش استان بومی خود در زمان مقرر ارائه نکرده اند، کارنامه علمی طبق مقررات برای آنان صادر نمی‌شود.

داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت کرده و در زمان ثبت‌نام آزمون اعلام کرده‌اند فقط متقاضی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان بودند (چه در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌شده یا پذیرفته نشده باشند) و در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام نکرده‌اند، داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ نیستند؛ لذا برای آنان کارنامه ملاک انتخاب رشته تهیه نشده و اجازه انتخاب رشته در آزمون سراسری را ندارند.

به گزارش آنا، نوبت اول کنکور سراسری در تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت و نوبت دوم این آزمون در تاریخ‌های ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ در ۵ گروه آزمایشی ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه برگزار شد. 

نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ به صورت کارنامه ملاک برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته که داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org، کارنامه خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور 1403
ارسال نظر
هلدینگ شایسته