دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1403 - 10:21
فیض مطرح کرد؛

تبلیغات بصری در مراکز آموزشی راهکار جذب مخاطب جشنواره «به یاد لاله‌ها»

تبلیغات بصری در مراکز آموزشی راهکار جذب مخاطب جشنواره «به یاد لاله‌ها»
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، تبلیغات محیطی در مدارس و مراکز آموزش عالیسطح شهر سمنان را راهکاری برای افزایش مشارکت شهروندان سمنانی در سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» برشمرد.
کد خبر : 929971

مصطفی فیض مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از آغاز فرآیند اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی فراخوان سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» در سطح شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: بر آن شدیم تا پس از رونمایی از پوستر سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها»، آغاز تبلیغات و اطلاع‌رسانی فراخوان سومین جشنواره داستان‌نویسی به‌یاد لاله‌ها را به‌عنوان یکی دیگر از مأموریت دانشگاه تعریف و اجرا کنیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور دانش‌آموزان از دومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» که سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام آغازین سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اطلاع‌رسانی فراخوان سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» با اولویت مدارس و مراکز آموزش عالی آغاز شد.

تبلیغات بصری در مدارس و مراکز آموزش عالی راهکار جذب مخاطب جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها»

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تأکید کرد: ذهن خلّاق، نوآور و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان در خلق آثار فاخر و ارزشمند درزمینه داستان‌نویسی، آنان را به‌عنوان مخاطبان اصلی این رویداد متمایز ساخته و این باور وجود دارد که تبلیغات محیطی و بصری در مدارس و مراکز آموزش عالی یکی از راهکار‌های افزایش جذب مخاطب در سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» است.

فیض ابراز امیدواری کرد که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک با مدارس استان سمنان بتوانیم در شناسایی، پرورش و معرفی استعداد‌های دانش‌آموزی در حوزه داستان‌نویسی کشور نقش اندکی را ایفا کنیم.

وی متذکر شد: سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» ازسری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی است که با موضوع ایثار و شهادت و محور زیارت جامعه کبیره در چهار سطح دانش‌آموزی، دانشجویی، خانواده شاهد و ایثارگر و سطح آزاد ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌یاد لاله‌ها» در بیستمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با حضور محمدهادی همایون، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب