دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1403 - 10:09

جزئیاتی از طراحی ۷۰ اثر پرتره پزشکان اصفهانی

جزئیاتی از طراحی ۷۰ اثر پرتره پزشکان اصفهانی
مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جزئیاتی از طراحی و رونمایی از ۷۰ اثر پرتره پزشکان اصفهانی را تشریح کرد.
کد خبر : 929969

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با فرارسیدن بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با همکاری گروه هنری هاویر، دانشکده پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از ۷۰ اثر پرتره پزشکان فرهیخته اصفهان رونمایی شد.

مدرس و مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این باره به خبرنگار آنا گفت: این ایام فرصت است تا منزلت والای انسان‌های فداکاری را ارج نهیم که عمر پربرکت و دانش پرثمر خود را وقف صیانت از تندرستی همنوعان خود و درمان درد‌ها و رفع آلام آنان کرده‌اند، بنابراین حقی بزرگ برگردن همگان دارند.

جزئیاتی از طراحی ۷۰ اثر پرتره پزشکان اصفهانی

ونوس نجفی افزود: گروه هنری هاویر طی چند سال اخیر نمایشگاه‌های متعددی را از طرح‌های هنری دانشجویان و هنرمندان این رشته در شهر‌های اصفهان و تهران با موفقیت برگزار کرده و این بار تلاش کرده با طراحی پرتره‌هایی از ۷۰ پزشک اصفهان به‌خصوص پیشکسوتان از تلاش‌های بی‌دریغ و خدمات فراموش ناشدنی آنان در حد توان خود تقدیر و حق‌شناسی کند.

وی متذکر شد: این پرتره‌ها در فاصله فروردین تا اواسط مرداد ۱۴۰۳ در مرحله نخست در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) مراحل گوناگون را طی کرده و به صورت نهایی برای رونمایی در هفته پزشک آماده شد.

جزئیاتی از طراحی ۷۰ اثر پرتره پزشکان اصفهانی

مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان متذکر شد: در نهایت همزمان با هفته پزشک در ساختمان شماره ۲ دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشکده، جمعی از پزشکان فرهیخته، استادان دانشکده، مربی و هنرجویان از این آثار رونمایی و مقرر شد برای همیشه در موزه این دانشکده باقی بماند تا به این صورت یاد و خاطره این عزیزان زنده و جاوید بماند.

در این مراسم و پیش از افتتاح نمایشگاه، از ونوس نجفی مدرس رشته گروه گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، مدیر گروه هنری هاویر و دانشجویان گروه گرافیک دانشگاه آزاد اصفهان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب