دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر از همکاری‌های دفتر یونیسف در حوزه سلامت در ایران

تقدیر از همکاری‌های دفتر یونیسف در حوزه سلامت در ایران
در آخرین نشست نماینده یونیسف در ایران با معاون بهداشت، طرفین به مرور اقدامات انجام شده در راستای برنامه‌های مشترک پرداختند و بر اهمیت تداوم همکاری‌ها برای ارتقای سلامت جامعه تاکید کردند.  
کد خبر : 929900

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خداحافظی دکتر ناندی، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران با دکتر فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، برگزار شد.

رابین ناندی در این نشست از حمایت‌های معاون بهداشت و روسای مراکز و دفاتر تابعه وزارت بهداشت در طول مدت ماموریت خود در ایران تشکر کرد و خواستار تداوم همکاری‌های بیشتر دفتر یونیسف با معاونت بهداشت وزارت بهداشت شد.

فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز ضمن اشاره به برخی از دستاورد‌های مهم در حوزه سلامت از جمله تسهیل واردات و معرفی واکسن‌های روتا ویروس، واکسن دوگانه پنوموکوک (PCV) و ارتقای لجستیک زنجیره سرد برای حمل و نقل و انبار واکسن‌ها، ابراز امیدواری کرد که با مدیریت جدید یونیسف، ضمن ادامه روند همکاری‌های موجود، برنامه‌های مشترک بیشتری برای ارتقای سلامت جامعه در راستای اهداف نظام سلامت تدوین و اجرا شود.

در پایان این نشست، روسای دفاتر و مراکز تابعه وزارت بهداشت نیز از دکتر ناندی و رویکرد حمایتگرانه یونیسف در پیشبرد برنامه‌های مشترک تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته