دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 11:46
حجت‌الاسلام رضوی تأکید کرد؛

لزوم جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزار‌های نوین تبلیغی

لزوم جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزار‌های نوین تبلیغی
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر ضرورت جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزار‌های نوین تبلیغی تأکید کرد.
کد خبر : 929868

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین رونمایی از پوستر جشنواره امامت و مهدویت سمای استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» برگزار شد.

این مراسم با حضور سید نیما صفا مدیر نظارت و راهبری فرهنگی حوزه معاونت فرهنگی سازمان سما، حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی معاون امور مدارس سمای استان فارس و جمعی از مسئولان استانی، کارکنان، دبیران، اولیاء و دانش‌آموزان مدارس سمای اردبیل برگزار و از پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» رونمایی شد. 

حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های شایسته و مؤثر استان اردبیل در اجرای جشنواره امامت و مهدویت خاطرنشان کرد: جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزار‌های نوین تبلیغی، مهم‌ترین رسالت مسئولین تربیتی و فرهنگی است که باید به نحو احسن انجام شود.

لزوم جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزار‌های نوین تبلیغی

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

در بخش جشنواره‌های دانش‌آموزی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی» ۱۲ برنامه موضوعی شاخه دانش‌آموزی با محور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی (معاونت علوم تربیتی و مهارتی) برگزار می‌شود که جشنواره امامت و مهدویت سمای استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» یکی از این برنامه هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته