دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون كارشناسی ارشد سال 1403 اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون كارشناسی ارشد سال 1403 اعلام شد
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.
کد خبر : 929796

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌تواند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز سه شنبه 13 شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

پورعباس، در مورد ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: همه پذيرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامي، ضرورت دارد به منظور ثبت‌نام غیرحضوری از صبح روز‌ شنبه 10 شهريور ماه به سامانه: https://paziresh.iau.ir مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403، تعداد 476 هزار و 96 نفر شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد 253 هزار 95 داوطلب زن و 223 هزار داوطلب مرد در ۶ گروه آزمایشی و 132 کدرشته به رقابت پرداختند  و بیش از 366 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به پذیرفته‌شدگان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان  در مورد اعلام‌ ‌اسامي پذيرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون‌ ورودي‌ دوره‌هاي ‌كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1403 و همچنين رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي را به دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته