دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 08:30

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال خوزستان و استقلال| از درخواست هوادار معلول تا مماشات با نکونام و اخراج پورموسوی+تصاویر

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال خوزستان و استقلال| از درخواست هوادار معلول تا مماشات با نکونام و اخراج پورموسوی+تصاویر
آخرین دیدار استقلال خوزستان و تهران در حالی به پایان رسید که پورموسوی اخراج شد.
کد خبر : 929776

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم تا به حال ۱۴ بار رودرروی یکدیگر ایستاده‌اند که در ۶ بازی آبی‌های تهران برنده شده‌اند و ۳ بار آبی‌های خوزستان به پیروزی رسیده‌اند، ۵ بازی هم با مساوی به پایان رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در چارچوب هفته نوزدهم فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با تک گل گوستاوو بلانکو برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهران تمام شد که حواشی آن به شرح زیر است: 

*در حالی که کمتر از ۳۰ دقیقه تا شروع بازی باقیمانده بود، پروژکتورهای ورزشگاه روشن نشده بود تا تماشاگران نورهای چراغ قوه موبایل خود را روشن کنند و چهره دیگری به ورزشگاه غدیر داده بودند. 

*بیش از ۱۵ هزار هوادار از این بازی دیدن کردند. 

*یکی از هواداران استقلال که معلولیت داشت نتوانسته بود از ناظر بازی اجازه حضور در کنار زمین را بگیرد. حسینی، مهدی‌پور و جلالی بازیکنان استقلال در زمان ورود به ورزشگاه برخورد گرمی با او داشتند و این هوادار استقلال خواست تا به همراه تیم استقلال در کنار نیمکت تیم باشد و بازی را از آنجا ببیند. 

*سیروس پورموسوی سرمربی وقت استقلال خوزستان و کمک‌هایش به استقبال نیمکت استقلال رفتند و به جواد نکونام و دستیارانش خوشامد گفتند. 

*خاموش شدن غیرمنتظره پروژکتور ورزشگاه غدیر موجب شد تا برای دقایقی بازی متوقف شود. 

1999278

*کادرهای فنی دو تیم از بازیکنان خود خواستند تا روشن شدن پروژکتور ورزشگاه غدیر، بدن‌های خود را با حرکات تمرینی گرم نگه دارند. 

1999279

*یاسر جلالی بدنساز استقلال خوزستان پس از مداخله در درگیری مختصر صالح حردانی و متین کریم زاده از موعود بنیادی فرد داور بازی اخطار گرفت.

*جواد نکونام که در خطر محرومیت از دربی بود به عدم اعلام خطا روی بلانکو اعتراض شدیدی کرد و بنیادی‌فر به او کارت زرد نداد. این موضوع اعتراض پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان را به همراه داشت. 

*حرکت زشت، قبیح و منسوخ لیزراندازی تماشاگرنماها در این بازی هم تکرار شد. 

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال خوزستان و استقلال|

*داود رفعتی ناظر بازی با سرکشی به سراسر ورزشگاه غدیر، خبرنگاران حاضر در کنار زمین را به سمت سکوهای ورزشگاه هدایت کرد. 

*در دقایق پایانی نیمه اول هواداران دو تیم استقلال خوزستان و تهران به سمت همدیگر سنگ پرتاب کردند. 

*به دنبال اعتراض‌های تند پورموسوی، در دقیقه ۷۳ داور بازی به سرمربی استقلال خوزستان کارت قرمز داد و او را از کنار خط اخراج کرد. 

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال خوزستان و استقلال|

*هواداران استقلال در دقیقه ۸۳ که جلال‌الدین ماشاریپوف تعویض شد او را به شدت تشویق کردند چراکه پاس تنها گل استقلال را او به بلانکو داده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته