دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 11:33
با مخالفت نصیرزاده برای بازی در ورزشگاه فولاد

احتمال تعویق بازی استقلال خوزستان و تهران قوت گرفت

احتمال تعویق بازی استقلال خوزستان و تهران قوت گرفت
احتمال تعویق بازی تیم‌های استقلال خوزستان و تهران پس از مخالفت نصیرزاده برای برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد قوت گرفت.
کد خبر : 929859

البرز حاجی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم وفناوری آنا، درباره اینکه قرارداد باشگاه استقلال خوزستان برای اجاره ورزشگاه شهدای فولاد به منظور برگزاری بازی با استقلال تهران منعقد شد، اظهار کرد: یک مرتبه قضیه چرخید، رفتیم تا با مسئول ورزشگاه قرارداد ببندیم اما او ما را به هوشنگ نصیرزاده ارجاع داد و مدیرعامل باشگاه فولاد هم مخالفت خود را با برگزاری این بازی اعلام کرد تا قراردادی بسته نشود. 

سرپرست تیم استقلال خوزستان افزود: سازمان لیگ گفته که بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، اما مدیرعامل باشگاه فولاد هم از جایی دستور می‌گیرد که حاضر به عقد قرارداد با ما نشد. آمادگی بستن قرارداد را داشتیم، اما نصیرزاده حاضر به عقد قرارداد نشد. ان‌شاءالله این مشکل مرتفع شود و از طرفی ما مجبور هستیم تا تصمیم‌گیری کنیم. الان پیشنهاد می‌کنیم استقلال به اهواز نیاید، چون تکلیف ورزشگاه مشخص نیست. به نظرم بازی می‌تواند به تعویق بیفتد و معوقه شود یا اینکه ما به ورزشگاهی خارج از اهواز برویم. همه جوره آماده برگزاری بازی هستیم، ضمن اینکه باید منتظر واکنش و تصمیم جدید سازمان لیگ باشیم. 

لازم به یادآوری است که طبق برنامه سازمان لیگ تیم‌های استقلال خوزستان و تهران ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد بازی دارند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته