دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با بهسازی خط یک مترو؛

جابه جایی مسافران در روز‌های تعطیل متروی تهران با اتوبوس انجام می‌شود

جابه جایی مسافران در روز‌های تعطیل متروی تهران با اتوبوس انجام می‌شود
دبیر شورای ترافیک استانداری تهران با اشاره به بهسازی زیرساخت‌های برخی از خطوط ریلی خط یک متروی تهران گفت: در روز‌های تعطیل متروی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی در ایستگاه‌های تعطیل مستقر و خدمت رسانی و جابه جایی مسافران با اتوبوس انجام می‌شود.
کد خبر : 929752

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل دربانی صبح سه شنبه از بازسازی و بهسازی زیرساخت‌های خطوط ریلی خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه‌های شوش تا شهرری خبر داد و اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی حرکت قطارها، ایستگاه‌های ترمینال جنوب، شهید بخارایی، علی آباد، جوانمرد قصاب و شهرری در روزهای جمعه سرویس دهی نخواهند داشت و تعطیل هستند.

دربانی گفت: طی هفته آینده با توجه به تعطیلات پیش رو طی روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ شهریور ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲، ۲۳ و ۳۰ شهریورماه خدمات دهی انجام نمی‌شود.

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران عنوان کرد: برای رفاه حال مردم عزیز و شهروندان، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی، جهت انتقال مسافران از ایستگاه مربوطه انجام شده و وسایل نقلیه در این ایستگاه‌ها برای جابه جایی مسافران مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته