دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران برگزار می‌شود

کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران برگزار می‌شود
بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران روز چهارشنبه، ۷ شهریور، ۱۴۰۳ لغایت جمعه، ۹ شهریور، ۱۴۰۳ در شهر ساری برگزار می‌شود.
کد خبر : 929732

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران روز چهارشنبه، ۷ شهریور، ۱۴۰۳ لغایت جمعه، ۹ شهریور، ۱۴۰۳ توسط انجمن علمی میکروبشناسی ایران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر ساری برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، محمد مهدی فیض آبادی (ریاست)، فرهاد غلامی (دبیر)، فرهنگ بابا محمودی و محمد آهنجان (دبیران علمی) و طهورا موسوی (دبیر اجرایی) این کنگره هستند.

این کنگره با محوریت موضوعات کلیدی درحوزه علوم پزشکی از قبیل میکروب شناسی پزشکی، محیط زیست، مواد غذایی، آب و فاضلاب، دامپزشکی، مقاومت‌های میکروبی و همچنین کاربرد میکروب‌ها در صنعت داروسازی و تهیه انواع واکسن‌ها فرصتی را برای محققان و پژوهشگران عرصه علوم پزشکی فراهم می‌کند تا بتوانند با مطرح کردن و به اشتراک گذاشتن آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود ضمن گسترش مرز‌های دانش، طرح تازه‌های علمی، اشاعه دستاورد‌های پژوهشی، تجمیع تجربیات و تبادل اندیشه ها، بخشی از نیاز‌های کشور در این حوزه را مرتفع نمایند. 

در این کنگره به منظور تعلیم و توسعه دانش در طول برگزاری کنگره انواع کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی برای بحث و تبادل نظر‌های علمی و بازدید از مراکز مختلف تحقیقات صورت می‌گردد تا تمامی محققین از تجربیات و دانش مربوط بهره‌مند شوند.

کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران برگزار می‌شود

محور‌های بیست و پنجمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران به شرح ذیل است:

میکروب شناسی پزشکی، اپیدمیولوژی و تشخیص

میکروب شناسی دامپزشکی و بیماری‌های زئونوز

رویکرد‌های درمانی جدید برای عفونت‌های میکروبی

میکروب شناسی دهان و دندان

میکروب شناسی و سرطان

واکسن‌های میکروبی

میکروب شناسی آب و مواد غذایی

پروبیوتیک‌ها و کاربرد آنها در صنایع پزشکی و غذایی

کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص میکروبی

کاربرد میکروب‌ها در صنعت داروسازی

یافته‌های امیکس در میکروب شناسی

میکروب شناسی کاربردی و صنعتی

میکروب شناسی محیطی و تصفیه فاضلاب

بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی میکروبی

میکروبیولوژی و استاندارد‌ها

مقاومت‌های میکروبی و کنترل عفونت

دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی https://civilica.com/l/۱۵۱۹۳۵/ مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته