دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 02:00
صحبت های تند رئیس فدراسیون تنیس روی میز در جواب به منتقدان:

چرا وقتی پای انتخابات وسط می‌آید کسی کاندیدا نمی‌شود؟ /لطف الله نسبی وطن پرست نبود به پیشنهاد‌های دلاری پاسخ می‌داد

چرا وقتی پای انتخابات وسط می‌آید کسی کاندیدا نمی‌شود؟  لطف الله نسبی وطن پرست نبود به پیشنهاد‌های دلاری پاسخ می‌داد
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: چندین سال است کسی برای ریاست این فدراسیون حتی ثبت نام نمی کند و بنده تک کاندیدا هستم.
کد خبر : 929596

مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم وفناوری آنا،در خصوص اینکه گفته می شود تغییرات احتمالی در فدراسیون وجود دارد و صحبت از برکناری برخی از اعضا شده، اظهار کرد: شما پیشنهادی دارید که جایگزین افراد حاضر کنیم؟ صلاح کار را من که رئیس فدراسیون هستم خیلی بهتر از باقی افراد می دانم. بنده موفق ترین رئیس فدراسیون کشور هستم. وقتی فدراسیون ما بهترین نتایج را گرفته است، درست است که خودزنی کنم؟ فرآیند المپیک خاص است ایران در طی ۷۸ سال که در المپیک شرکت کرده است، نتوانسته است که در هیچ رشته توپی_ راکتی چه در در بخش انفرادی چه در در بخش تیمی مدال بیاورد.

چند سال است تک کاندیدا هستم

وی افزود: به نظر شما مقصر این موضوع هاشمی، علی آبادی، عباسی و هاشمی طبا و سعیدلو است؟ این موضوع نشان می دهد که مدال آوردن در رشته های توپی_راکتی به مراتب سخت تر از ورزش های وزنی و غیر توپی است. حال شما قضاوت کنید که چرا در هیچ کدام از رشته ها و بخش های رشته توپی_راکتی مدال نیاورده ایم؟ به نظر شما این بر می گردد به مدیریت بنده یا شهنازی یا صفوی زاده؟ در المپیک ۲۰۲۴ تنها فدراسیون توپی راکتی که موفق به کسب سهمیه شد، فدراسیون تنیس روی میز بود. از بین ۴۰ ورزشکار کاروان ایران، سه سهمیه برای رشته ما بوده است. به همین دلیل ما موفق ترین فدراسیون شناخته شدیم. بنده از سال ۱۳۵۶ در رشته تنیس روی میز بودم و سال ها قهرمان این رشته بودم و ۹ سال هم است که رئیس فدراسیون هستم.یک نفر نیست که بیاید و من را بیرون کند. بنده چند سال است که تک کاندیدای ریاست فدراسیون هستم.

 آیا می خواهید همه را تغییر دهیم و دیگر سهمیه ای کسب نکنیم؟

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره جوان گرایی تیم های ملی تصریح کرد:  تیم ما جوان شده است و میانگین سنی اعزام های آسیا را نیز اگر ببینید متوجه این موضوع می شوید. لطف الله نسبی اگر یک وطن پرست نبود، به پیشنهاد های چند هزار دلاری کشور های دیگر بله می گفت. ایرانمنش از کلی کشور دعوت نامه دارد. او قهرمان تیم ملی بوده‌ است. در المپیک نیز تنها فدراسیون توپی راکتی که سهمیه کسب کرد بودیم. کاش کسی عکس من را می گرفت که چگونه ساعت ۱۲ شب هم در فدراسیون جلسه می گذارم. آیا می خواهید همه را تغییر دهیم و دیگر سهمیه ای کسب نکنیم؟

علی قارداشی خاطر نشان کرد: اگر این ابهامات را بزرگی مانند امیر احتشام زاده و ناصر نجفی گفته است بله بنده می توانم به آن بپردازم. چگونه است که به هنگام انتخاب ریاست فدراسیون، بنده تک کاندیدا هستم و با ذره بین دنبال فردی هستیم که بیاید و رقابت کند اما هیچکس حتی ثبت نام هم نمی کند؟ دیگر باید چه کنیم؟ این همه درخشش را چگونه کسی نمی بیند؟ من قطعا نمی توانم یک سرمربی موفق را از کار بردارم. اگر هم بخواهیم تغییر دهیم قطعا علنی اعلام خواهیم کرد.ما درحالی مدال نقره آسیا نوجوانان را به دست آوردیم که چین سوم شد این یعنی شگفتی سازی. بنیامین بدون حضور نیما و نوشاد قهرمان پینگ پنگ شده است این یعنی سرمایه گذاری بر روی رده های پایین.

علی قارداشی:

جوان گرایی باید همراه با منطق باشد

علی قارداشی در خصوص اسپانسر و حامیان مالی فدراسیون تنیس روی میز گفت: کار سخت تر و دشوار تر از سالیان قبل شده اما با این حال موفقیت هایی داشتیم. اسپانسر های مالی قطعا به ما کمک خواهند کرد. آنها به دلیل ثبات فدراسیون جذب شده اند. اگر مانند دیگر فدراسیون ها مدام تغییراتی داشتیم قطعا باعث دلخوری خیلی از افراد می شدیم. باید افراد را قبل از انتصاب بررسی کنید تا بعد از انتصاب نخواهید آنها را برکنار کنید. ۴۷ سال تجربه من کم نیست. چندین سال است که کسی نمی آید و من تک کاندیدا هستم، چرا که می دانند فدراسیون عالی عمل کرده و اگر بیاید ممکن است به خوبی ما عمل نکند. جوان گرایی باید همراه با منطق باشد. شناسنامه یک عدد است. ما کلی افراد را برای انتخابی المپیک اعزام کردیم اما با همه شایستگی ها، تنها شهسواری توانست سهمیه گرفت. من تنها یک معترض دارم و می دانم چه کسی است. اگر کسی که در سه دوره از فدراسیون اخراج شده است بخواهد اعتراضی کند که منطقی نیست به آن گوش دهیم. ما تعداد زیادی اردوی برون مرزی داریم که خود نشان از تلاش های این فدراسیون دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته