دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1403 - 09:19
در گفت‌وگو با آنا

علی قارداشی: هیچ مشکلی با نوروزی و صابری نداریم/ حق تنیس روی میز مدال طلای جهان است

علی قارداشی: هیچ مشکلی با نوروزی و صابری نداریم  حق تنیس روی میز مدال طلای جهان است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به حواشی مطرح شده در خصوص اینکه فدراسیون قصد کنار گذاشتن منتقدانش را دارد، پاسخ داد.
کد خبر : 932019

مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره حواشی ایجاد شده برای فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: من حاشیه‌ای نمی‌بینیم و همه اعضای فدراسیون و هیئت‌های استانی در حال کار و تلاش برای توسعه تنیس روی میز ایران هستند.

وی در واکنش به اینکه عنوان شده فدراسیون تنیس روی میز نمی‌خواهد انتخابات هیئت استان تهران را برگزار کند و قصد کنار گذاشتن حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان را دارد تا سرپرست انتخاب کند و نامه‌های اداره کل ورزش و جوانان بدون پاسخ مانده، گفت: صابری دوست ماست و هیچ مشکلی با او نداریم. اصلاً مشکلی وجود ندارد و او برای تنیس روی میز زحمت کشیده است. او بسیار گل و درجه یک است. همکار عزیز ماست و صددرصد می‌تواند برای انتخابات هیئت استان تهران نامزد شود. مانعی برای آنکه وی بار دیگر رئیس هیئت تهران شود نیست و زحمات وی هم فراموش نمی‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه پس از حکم محرومیت یک ساله افشین نوروزی بحث اینکه فدراسیون او را کنار گذاشته و نمی‌خواهد این عضو هیئت رئیسه باقی بماند، تصریح کرد: نوروزی هم از دوستان ماست، ۲۰ سال برای تنیس روی میز زحمات کشیده؛ زحمات او قابل پنهان کردن نیست. حکم محرومیتی که برای وی صادر شده در جلسه کمیته انضباطی بوده و من در آن جلسه نبودم. کمیته انضباطی مستقل است و رأی خود را همانند دیگر آرا صادر کرده است. ما هیچ مشکلی با نوروزی نداریم و او خیلی برای پینگ‌پنگ ایران زحمت کشیده است.

علی قارداشی در مورد اینکه تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز به طور همزمان جواز حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان را کسب کردند، خاطرنشان کرد: برادران عالمیان و امیرحسین هدایی برای پینگ‌پنگ ایران افتخارات زیادی را رقم زدند و ره مرور جای ملی‌پوشان سابق را گرفتند. در حال حاضر همان مسیر در حالی طی شدن است و امثال بنیامین فرجی، فراز شکیبا و دیگر بازیکنان نوجوان و جوان ایران همان راه را خواهند رفت. همچنان که دختران ما هم به موفقیت‌های ارزشمندی رسیدند. باران ارجمند حریف چینی خود را ۳ بر صفر شکست داد و تیم جوانان دختران ما هم هنگ کنگ را شکست داد و هر دو بار بایت این موفقیت‌ها گریه کردم، چون ارزش مدال دارد. بچه‌های فنی پینگ‌پنگ ارزش این نتایج را می‌دانند. انتظارات بالا رفته و در آینده حق مردم و تنیس روی میز ایران مدال طلای جهان است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب