دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1403 - 15:30

درس عاشورا را باید در فلسطین اشغالی دنبال کرد

درس عاشورا را باید در فلسطین اشغالی دنبال کرد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: درس عاشورا و اربعین امسال جهان اسلام را می‌بایست در مظلومیت مردم غزه و در فلسطین اشغالی دنبال کرد.
کد خبر : 929578

انسیه ماهینی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در حاشیه برپایی موکب اربعینی این دانشگاه درباره اهمیت اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: اربعین نماد مقاومت، صبوری، جهاد تبیین و پیروزی جبهه حق علیه کفر و باطل است.

وی با تأکید بر اینکه اربعین مرور هر ساله مجاهدت‌های جبهه اسلام با وجود کمی تعداد بر نفاق، دو دلی‌ها و منفعت‌طلبی‌هاست، توضیح داد: درس عاشورا و اربعین امسال جهان اسلام را باید در مظلومیت مردم غزه و در فلسطین اشغالی دنبال کرد. سکوت، مماشات و ترس با مرام امام حسین (ع) سازگار نیست، دفاع منطقی از انسان‌های مظلوم و ایستادن به هر قیمتی ولو با جان و آبرو در مقابل انسان‌های منافق ظاهر الصلاح، درسی بوده که مکتب حسینی و اربعین به ما آموخته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به حضور پررنگ نماد‌های جبهه مقاومت در موکب‌ها و همراهی زائران سفر پیاده‌روی اربعین، گفت: این اقدام‌های تحسین‌برانگیز نشان داد، ملت سرافراز ایران با الهام و الگوپذیری از مکتب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در طرف صحیح تاریخ ایستاده و آمادگی خویش را تا آخرین قطره‌های خون در دفاع از مظلوم و جهان اسلام در گوش جهانیان فریاد زد.

به گزارش آنا، موکب اربعینی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با حضور خودجوش دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده‌های ایشان در یکی از میادین پرتردد شهر بوشهر با نماد‌هایی از غزه، پرچم فلسطین و تصاویری از رهبران جبهه مقاومت به مدت دو شب، همزمان با اربعین حسینی برپا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته