دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برزویی در گفت‌وگو با آنا:

بازنویسی آیین‌نامه ارتقای دانشگاه فرهنگیان در دست اقدام است

بازنویسی آیین‌نامه ارتقای دانشگاه فرهنگیان در دست اقدام است
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بازنویسی آیین‌نامه ارتقای دانشگاه فرهنگیان در دست اقدام است، گفت: اساتید علاوه بر شرکت در دوره توانمندسازی در صورت برگزاری آزمون باید نمرات لازم را کسب کنند.
کد خبر : 929472

رجبعلی بروزیی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برای پرورش دانش‌آموزان 6 ساحته به معلمان 6 ساحته نیاز اساسی داریم، به خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تربیت و پرورش دانش‌آموزان ۶ ساحته و معلمان ۶ ساحته اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

چگونه دانشجومعلمان را تربیت کنیم؟

برزویی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان اساتید ۶ ساحته را برای تربیت دانشجو معلمان جذب می‌کند، اظهار کرد: اساتید دانشگاه فرهنگیان معلمان مدارس را تربیت می‌کنند. همچنین این دانشگاه برای جذب هیئت علمی و اساتید دانشگاه مراحل خاصی از جمله مصاحبه علمی و عملی، رزومه کاری، بررسی مقاله‌های علمی و معتبر اساتید را انجام می‌دهد.

سطح دانش اساتید و معلمان حائز اهمیت است

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه علاوه بر انواع مصاحبه‌ها دوره‌های مختلف توانمندسازی را برای ارتقای سطح علمی اساتید برگزار می‌کنیم، یادآور شد: برای وزارت آموزش و پرورش سطح دانش اساتید و معلمان بسیار مهم است؛ در همین راستا حضور اساتید در دوره‌های توانمندسازی اجباری و ضروری است.

برزویی با بیان اینکه بازنویسی آیین‌نامه ارتقای دانشگاه فرهنگیان در دست اقدام است، عنوان کرد: اساتید علاوه بر شرکت در دوره توانمندسازی در صورت برگزاری آزمون باید نمرات لازم را کسب کنند.

نیازهای دانش‌آموزان را باید شناسایی کنیم

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه برای تربیت معلمان ۶ ساحته باید نیاز‌های دانش آموزان و جوانان امروزی را شناسایی کنند، ابراز کرد: به‌روزرسانی برای معلمان امری اساسی است، چراکه روز به روز نیازهای دانش‌آموزان در حال تغییر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان این که سال گذشته تعداد زیادی از معلمان بازنشسته و تعداد کمی نیز از دانشگاه فارغ التحصیل شدند، ادامه داد: سال گذشته چندین آزمون استخدامی برای جذب معلمان برگزار شد؛ در همین راستا معلمان جدید الورود حین خدمت آموزش‌های لازم را دیدند و در دوره‌های توانمند سازی شرکت کردند.

برزویی با بیان اینکه تمام معلمان موظف هستند در دوره توانمند سازی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: به همین علت ما در تابستان برای معلمان قدیمی و جدید دوره‌های توانمند سازی را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته