دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1403 - 09:24
غنی‌زاده مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد پیشگام در برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع)

دانشگاه آزاد پیشگام در برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع)
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پیشگامان در برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است.
کد خبر : 929398

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با همراهی مسعود باغفلکی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه، فریبرز یوسفوند معاون فرهنگی دانشجویی و مرتضی کهراریان معاون پژوهشی و فناوری از موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید به خبرنگار آنا گفت: راهپیمایی اربعین یک اقدام معنوی، مذهبی، ارزشی و فرهنگی است که موجب پیوند جهان اسلام و تشییع است.

غنی‌زاده افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه همانند سال گذشته موفق شدیم مواکب خوبی داشته باشیم که یکی از آنان موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور است.

دانشگاه آزاد پیشگام در برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع)

وی متذکر شد: موجب افتخار است دانشگاه آزاد اسلامی است که یکی از بهترین موکب‌ها در واحد دانشگاهی کنگاور بوده که در حال خدمت‌رسانی به زائران است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: موکب واحد کنگاور در مساحت ۵ هزار مترمربع به کمک خیّرین شهرستان کنگاور در حال خدمت‌رسانی به زائران بوده و با اسکان مناسب و پخت غذای گرم در هر وعده غذایی یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار پرس ازجمله خدمات این موکب است.

غنی‌زاده متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پیشگامان در برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است که روز به روز خدمات‌رسانی با کیفیت و بهتری به زائرین ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته