دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1403 - 00:30

بائو: خبرنگاران باید سوال کنند چرا الهامی در نشست های خبری شرکت نمی کند/ حدادیان مشکل مالی ندارد

بائو: خبرنگاران باید سوال کنند چرا الهامی در نشست های خبری شرکت نمی کند  حدادیان مشکل مالی ندارد
بازیکن سابق نساجی گفت: غیبت سرمربی نساجی در نشست خبری بی ارزش خواندن خبرنگارانی است که می‌خواهند از او سوال کنند.
کد خبر : 929377

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره عملکرد تیم نساجی در دو بازی گذشته لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: زود است که بخواهیم نساجی را قضاوت کنیم. در هفته اول مقابل تماشاگران خود در قائمشهر مغلوب فولاد شد و در هفته دوم هم شانس آورد که در لحظات پایانی بازی را به تساوی کشاند و از شکست دیگری رهایی پیدا کرد. نساجی شروع خوبی نداشته ولی باید دید در آینده چه کار خواهد کرد.  

وی در مورد اینکه مالک نساجی به خاطر مشکلات مالی قصد تیمداری نداشت، گفت: رضا حدادیان مشکل مالی ندارد. تیمی که مشکل مالی دارد در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب نمی‌کند. هر سال مهره‌های زیادی جذب می‌شوند، اما تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد. بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را دارند جذب می‌شوند، اما ضعف در مدیریت نمی‌گذارد تا خوب نتیجه بگیرد. با وجود این همه تماشاچی و قدمتی که دارد در کسب نتیجه موفق نیست. مدیریت باشگاهی نساجی خوب نیست، در انتخاب سرمربی دقت نمی‌شود و بازیکنانی که در پست‌های مختلف جذب می‌شوند نیاز‌های تیم را به طور کامل رفع نمی‌کنند. تیمی که خوب مدیریت شود و حواشی را دور کند خیلی جلوتر از دیگر تیم‌هاست. ضمن اینکه نساجی ستاره ندارد.

بازیکن سابق نساجی در مورد اینکه ساکت الهامی در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی غایب است و مصطفی صداقت دستیار وی حضور پیدا می‌کند، عنوان کرد: باید خودشان جواب دهند ولی این کار بی ارزش خواندن خبرنگارانی است که می‌خواهند از سرمربی تیم سوال کنند. بیشتر جا‌های دنیا سرمربی در نشست خبری حاضر می‌شود مگر اینکه اتفاقی عجیب بیفتد که کمک سرمربی به جای او حضور پیدا کند. اصحاب رسانه باید سفت و سخت با این موضوع برخورد کنند.

بائو درباره اینکه چه نظری در مورد تیم‌های مدعی لیگ برتر دارد، عنوان کرد: الان خیلی سخت است درباره تیم‌های مدعی صحبت کنیم و باید ۷ هفته بگذرد تا چهره واقعی مدعیان شناسایی شوند. عیار تیم‌ها را نمی‌توان پس از هفته دوم تشخیص داد. البته تیم‌های بزرگی که شروع خوبی دارند اصولاً در ادامه فصل کم نمی‌آورند و چه بسا تیم بزرگی که شروع خوبی داشته باشد، برای ماندن در بالای جدول انگیزه بیشتری نسبت به سایر مدعیان خواهد داشت.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته