دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری ۲ زن که با بیهوش کردن مالباختگان، یک میلیارد تومان طلا سرقت کردند

دستگیری ۲ زن که با بیهوش کردن مالباختگان، یک میلیارد تومان طلا سرقت کردند
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق زن جوان که با شگرد بی‌هوشی ۱۰ میلیارد ریال طلاجات سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : 929270

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ روز شنبه در رابطه با دستگیری دو سارق زن جوان اظهار کرد: اواخر مرداد امسال، یکی از شهروندان تهرانی با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی، شکایتی مبنی بر سرقت طلاجاتش به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ۲ زن آشنا مطرح کرد؛ شاکی ادعا کرد که یکی از این زنان با وی رابطه خانوادگی داشته و با بهانه دیدار، او را به پارکی در غرب تهران دعوت کرده و در ادامه، با دادن آبمیوه مسموم، شاکی را بیهوش کرده و به همراه همدستش اقدام به سرقت طلاجات وی کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم مبارزه با سرقت‌های به عنف اداره پنجم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و پس از بررسی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

به گفته سردار ولی پور گودرزی، در نهایت در یک عملیات ضربتی و با هماهنگی مقام قضایی، هر ۲ متهم در ترمینال جنوب تهران هنگام تلاش برای فرار به سمت جنوب کشور دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: متهمان که دارای سوابق متعددی هستند، در ابتدا اتهامات وارده را انکار می‌کردند، اما در نهایت با ارائه دلایل و شواهد محکم، لب به اعتراف سرقت طلاجات شاکی کرده و عنوان کردند که طلا‌های سرقتی را به یک دلال دلار و سکه در میدان فردوسی فروخته‌اند.

وی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته