دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

پرداخت وام اربعین به ۳ هزار دانشجوی متقاضی/ دانشگاه‌های مرز عراق وام کمتری دریافت می‌کنند

پرداخت وام اربعین به ۳ هزار دانشجوی متقاضی  دانشگاه‌های مرز عراق وام کمتری دریافت می‌کنند
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار دانشجو برای دریافت وام اربعین اقدام کردند، مبلغ این وام برای دانشگاه‌هایی که به مرز عراق نزدیک هستند، کمتر است.
کد خبر : 929187

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره وام دانشجویی پیاده روی اربعین اظهار کرد: وام پیاده روی اربعین به تمام متقاضیان بدون محدودیت پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه تفاوتی در مبلغ پرداخت وام اربعین به دانشجویانی که بخواهند زمینی یا هوایی به عراق سفر کنند، وجود ندارد؛ بیان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار دانشجو برای دریافت وام اربعین تقاضا داده اند، این وام به دانشجویان دانشگاه‌هایی که به مرز عراق نزدیک‌تر باشد ۳ میلیون تومان، به دانشجویان دانشگاه‌هایی که در مرکز کشور مستقر باشند ۴ میلیون تومان و به دانشجویان دانشگاه‌هایی که به مرز افغانستان و پاکستان نزدیک باشند ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. 

گنجی تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود نسبت به دریافت وام اربعین اقدام کنند، اسامی دانشجویانی که درخواست وام می‎دهند با تایید دانشگاه محل تحصیل به دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود و وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویان به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: نهاد رهبری باید لیست دانشجویان را ارسال کند و صندوق رفاه فقط وام‌ها را پرداخت می‌کند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: تاکنون، بیش از ۳ هزار دانشجو با دریافت وام اربعین عازم کربلا شده اند و به هر کدام از آنها نفری ۳ تا ۵ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته