دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1403 - 08:32
تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با امام خمینی(ره)؛

سیدحسن خمینی: مجلس در مسیر وفاق ملی گام برداشت

سیدحسن خمینی: مجلس در مسیر وفاق ملی گام برداشت
تولیت حرم امام خمینی اظهار داشت: فرارسیدن هفته دولت و تشکیل دولت آقای پزشکیان را به همه دولتمردان تبریک می‌گویم و از مجلس سپاسگزاریم که با رأی کامل به دولت گام دیگری در جهت وفاق ملی برداشتند.
کد خبر : 929183

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی در آئین تجدید بیعت هیئت دولت چهاردهم با آرمان‌های امام راحل در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرارسیدن هفته دولت و تشکیل دولت آقای پزشکیان را به همه دولتمردان تبریک می‌گویم و از مجلس سپاسگزاریم که با رأی کامل به دولت گام دیگری در جهت وفاق ملی برداشتند.

خمینی با گرامیداشت یاد همه شهدا مخصوصاً شهید رئیسی و همه رؤسای جمهور در گذشته و وزرای شهید و درگذشته، افزود: رسم نمادین تجدید میثاق با روز‌های اربعین حسینی اشتراک خاص دارد و در اربعین هم با سیدالشهدا عهد می‌بندیم که راه آن بزرگوار را ادامه دهیم.

وی افزود: عهد مقوله‌ای بسیار مهم در بشریت است که امیرالمومنین علی علیه السلام در عهدنامه مالک اشتر نیست تعابیر عجیبی در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: امام علی(ع) می فرماید مشرکین هم خود را به وفای عهد پایبند می‌دانند. خیانت در وفای به عهد  ممکن است در کوتاه مدت نفعی داشته باشد اما در بلند مدت موجب ضرر برای همه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته