دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1403 - 10:42

ترامپ: انبارهای تسلیحاتی آمریکا به دلیل کمک نظامی به اوکراین خالی شده است

ترامپ: انبارهای تسلیحاتی آمریکا به دلیل کمک نظامی به اوکراین خالی شده است
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا بامداد پنجشنبه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ روابط مثبت با کشورهایی مانند روسیه، گفت که با «ولادیمیر پوتین» کنار می‌آید.
کد خبر : 929023

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ طی سخنرانی انتخاباتی در جمع هواداران خود در ایالت «کارولینای شمالی» گفت: «خوب است که با کشوری مانند روسیه کنار بیایم.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ روابط مثبت با کشورهایی مانند روسیه، گفت که با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور کنار می‌آید ضمن انتقاد از کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین برای جنگ با روسیه، اظهار داشت که انبارهای تسلیحات کشورش به دلیل ارسال بی‌رویه به کی‌یف خالی شده است.

طبق این گزارش، ترامپ در این‌باره توضیح داد: ما در حال حاضر هیچ مهماتی نداریم. می‌دانید چرا؛ ما آن را به اوکراین و جاهای دیگر دادیم. ما انبارهای خالی داریم.

وی همچنین وعده داد که در صورت انتخاب شدن مجدد به عنوان رئیس جمهور، پرسنل نظامی مسئول خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را اخراج خواهد کرد.

اسپوتنیک به نقل از رئیس‌جمهور سابق آمریکا نوشت: من خواستار استعفای همه مقامات بلندپایه نظامی درگیر در فاجعه افغانستان خواهم شد. می‌خواهم آنها فورا استعفا دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته