دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 17:15

طهرانچی: امکانات دانشگاه آزاد در اختیار خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گیرد

طهرانچی: امکانات دانشگاه آزاد در اختیار خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گیرد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از موکب دانشگاه آزاد اسلامی مهران تأکید کرد که باید تمامی امکانات در اختیار جهادگران و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام قرار بگیرد.
کد خبر : 928980

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدطهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور بازدید از زیرساخت‌ها و موکب‌های مسیر اربعین ازطریق مرز زمینی کرمانشاه وارد استان ایلام و مرز مهران شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مهران در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

هتل فرهیختگانِ مهران که قبل‌تر ساختمانی نیمه‌کاره و متروکه بود، با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی و درایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران حال دارای امکانات بسیار باکیفیتی از قبیل ۲۶ سوئیت مجهز، رستوران، پارکینگ و... است.

دکتر طهرانچی در ادامه با حضور در موکب دانشگاه آزاد اسلامی مهران از نحوه خدمات‌دهی به زائران ازجمله پارکینگ، نحوه پذیرایی، محل استراحتگاه موقت زائران و نانواییِ مستقر در این موکب بازدید و از دست‌اندرکاران اربعین دانشگاه آزاد اسلامی ایلام قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جمع خواهران و برادران مستقر در نانوایی موکب که هزاران کیلومتر مسیر از بغدادیه خراسان رضوی برای خادمی امام حسین علیه‌السلام طی کرده‌اند تا در گرمای ۵۰ درجه مهران و پای تنور داغ نانوایی به زائران امام حسین علیه‌السلام خدمت کنند، تأکید کرد که باید امکانات دانشگاه آزاد در اختیار این جهادگران قرار گیرد.

به گزارش آنا؛ مرز بین‌المللی مهران نزدیک‌ترین مرز به کربلای معلی است و همه‌ساله بیش از ۵۰ درصد زائران حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام از این مرز تردد می‌کنند.

تاکنون از ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفری که از مرز‌های شش‌گانه خارج شده‌اند، بیش از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از طریق مرز مهران صورت گرفته و ۶۰۰ هزار نفر نیز ازطریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته