دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهردار منطقه ۱۶ در جمع خبرنگاران؛

بزرگراه بعثت به محور صنعت تبدیل خواهد شد

بزرگراه بعثت به محور صنعت تبدیل خواهد شد
شهردار منطقه ۱۶ گفت: بزرگراه بعثت هم به محور صنعت تبدیل خواهد شد و اگر به تصویب برسد محقق خواهد شد.
کد خبر : 928939

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بوستان ۵۲ هکتاری بعثت با مجموعه‌های آبی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان مغفول مانده بود و دچار مشکلات زیادی شده بود که بهسازی این بوستان انجام و پروژه‌های مختلف برای آن انجام شد.

وی با بیان اینکه ۸ پروژه در این بوستان اجرایی و اقدامات مشارکتی صورت گرفت تا قطب گردشگری در منطقه ۱۶ داشته باشیم، درباره وضعیت ترمینال جنوب توضیح داد: بخشی از سفرها منتقل به پایانه‌های دیگر شده تا وضعیت ترمینال بهبود یابد و کارهای جدید در حال انجام است. بخشی از سفرها از این ترمینال جابجا ولی خود ترمینال جابجا نمی‌شود و بخشی از آن یک مجموعه شهری مناسب به عنوان محل فرهنگی خاص خواهد شد.

وی با اشاره به تحقق مصوبات بیان داشت: بزرگراه بعثت هم به محور صنعت تبدیل خواهد شد و اگر به تصویب برسد محقق خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: ساختمان موسوم به ۱۲۴ واحدی در باغ آذری بسیار ناایمن بود که دادستانی هم ورود کرد و این ساختمان قرار است نوسازی شود و ۶۰ درصدی اهالی مراجعه و توافق نامه مشارکتی را امضا کرده‌اند.

سالاری‌پور با تاکید بر ورود اتوبوس‌های جدید به منطقه ۱۶ بیان داشت: برای آغاز ماه مهر جلسه‌ای با راهور منطقه خواهیم داشت تا تمهیدات خوبی برای ساماندهی حمل و نقل عمومی تدارک دیده شود،در ادامه البته پیگیریم تا اتوبوس‌های جدید که قرار است وارد تهران شود به این منطقه ۱۶وارد شود.

شهردار منطقه ۱۶ تهران در مورد آخرین وضعیت گود و ساختمان پرخطر در این منطقه با تأکید بر اینکه تنها یک گود پرخطر داشتیم  که رفع خطر شد، افزود: ۴ ساختمان ناایمن در این‌ منطقه داشتیم که یک ساختمان موسوم به ۱۲۴ واحدی در باغ آذری داشتیم که ساختمان بسیار ناامنی بود و با هماهنگی دادستان و رأی کمیسیون ماده ۵، تصمیماتی اخذ شد تا ایمن سازی با صرفه اقتصادی ایجاد کند تا نوسازی انجام شود و توافق‌نامه مشارکتی امضاء شد و دادستان نیز دستور بر حسن اجرای این نوسازی دارند.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای خارج کردن محله جوادیه از بن بست گفت: این محله از قدیم دچار بن بستی بوده و طرحی در منطقه مطرح شد که میدان بهمن به مسیرهای عبوری تبدیل شود و جنوب جوادیه به شمال نواب متصل شود و  از بن بست بودن جوادیه جلوگیری شود و همچنین برنامه ریزی شده که این محله با پلی به منطقه ۱۱ متصل شود تا از بن بست خارج شود.

سالاری پور در مورد ساخت پل جدید بعثت با بیان اینکه سازه امروزی پل شرایط مناسبی ندارد و لازم است که  پل یک و نیم کیلومتری ساخته شود، گفت: با ساخت این پل هم عبور قطارهای دو طبقه راه آهن محقق می‌شود و تردد شهروندان را تسهیل می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت بعثت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته