دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین خبر داد

ارائه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت سلامت به زائران اربعین حسینی

ارائه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت سلامت به زائران اربعین حسینی
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین از ارائه بیش از یک میلیون خدمت سلامت به زائران اربعین حسینی در این ایام خبر داد و گفت: این میزان خدمات نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی وقفه همکاران ما در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در ایام اربعین حسینی است.
کد خبر : 928898

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، بیش از یک میلیون و ۸۳۶ هزار و ۴۳ مورد خدمت بهداشتی و درمانی به زائران و خادمان اربعین حسینی ارائه شد، افزود: از این تعداد، ۱۰۵ هزار و ۸۳۴ نفر ویزیت و سه هزار و ۹۷۳ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند. همچنین ۱۰۱ هزار و ۸۶۱ نفر از زائران در محل درمان شدند که ۶ هزار و ۱۰۵ نفر از آنها دارای علایم گرمازدگی بودند.

وی به اهمیت اقدامات پیشگیرانه اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۴ هزار و ۹۱۱ مورد بازرسی بهداشتی از اماکن انجام شد که ۵۶ هزار و ۹۲۷ مورد آن مربوط به مراکز تهیه و توزیع غذا و موکب‌ها بود. همچنین ۱۵۱ هزار و ۸۴۹ متر مکعب آب کلرینه شده به زائران و خادمان ارائه شد.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین به فعالیت‌های آموزشی اشاره و تصریح کرد: در طول این ایام، ۶۵ هزار و ۲۰۸ نفر از زائران و خادمان، آموزش چهره به چهره دریافت کردند و بیش از ۱۳ هزار و ۳۲۴ رسانه آموزشی توزیع شد.

دکتر میعادفر در پایان خاطرنشان کرد: این حجم عظیم از خدمات نشان‌دهنده تعهد عمیق کادر بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی به سلامت و رفاه زائران اربعین حسینی است و امیدواریم این تلاش‌ها تا پایان مراسم عظیم اربعین، ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته