دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1403 - 11:04
حمیدی‌فر:

توسعه مدارس سما باید با نگاه آمایش منطقه‌ای صورت گیرد

توسعه مدارس سما باید با نگاه آمایش منطقه‌ای صورت گیرد
معاون آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی تأکید کرد که توسعه مدارس سما باید با نگاه آمایش منطقه‌ای صورت گیرد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
کد خبر : 928661

به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه حمیدی‌فر معاون آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی به همراه محمد شعبانی معاون امور مدارس سمای استان فارس از مجتمع آموزشی سما بیضا بازدید کردند.

معاون آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس سما و رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: توسعه مدارس سما باید با نگاه آمایش منطقه‌ای صورت گیرد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود و مدارس سما درراستای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی «از مدرسه تا دانشگاه» موفق و مفید عمل کنند.

توسعه مدارس سما باید با نگاه آمایش منطقه‌ای صورت گیرد

حمیدی‌فر اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌هایی که با استفاده از امکانات، ساختمان‌ها، تجهیزات و تجربیات دانشگاه آزاد اسلامی برای مدارس سما مهیا شده، بسیار حائز اهمیت است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا درراستای توسعه و پیشرفت مدارس سما گام‌های مؤثری برداریم.‌

در ادامه این نشست از فضا‌های آموزشی مدارس سما بازدید شد و نقاط قوت و ضعف آن مورد بررسی قرار گرفت و بهبود عملکرد آنها مورد تبادل‌نظر صورت گرفت و در جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس، گزارشی از روند اجرای طرح ارائه و چالش‌های پیش رو مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون آموزش‌های عمومی و تعالی مدارس سما در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته