دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

اعطای وام ۵ میلیون تومانی اربعین به ۲ هزار دانشجو

اعطای وام ۵ میلیون تومانی اربعین به ۲ هزار دانشجو
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: هیچ سقفی در پرداخت وام اربعین به دانشجویان متقاضی وجود ندارد و به هر نفر مبلغ ۳ تا ۵ میلیون تومان پرداخت شده است.  
کد خبر : 928615

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره وام دانشجویی پیاده روی اربعین اظهار کرد: وام پیاده روی اربعین امسال همانند سال گذشته به تمام متقاضیانی که درخواست داده بودند، پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه، دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود نسبت به دریافت وام اربعین اقدام کنند؛ تاکید کرد: اسامی دانشجویانی که درخواست وام می‎دهند با تایید دانشگاه محل تحصیل به دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود و وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویان به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

گنجی تصریح کرد: نهاد رهبری باید لیست دانشجویان را ارسال کند و صندوق رفاه فقط وام‌ها را پرداخت می‌کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: تاکنون، ۲ هزار دانشجو با دریافت وام اربعین عازم کربلا شده اند و به هر کدام از آنها نفری ۳ تا ۵ میلیون تومان وام پرداخت شده است. در ضمن، محدودیتی در اعتبار مبلغ نهایی بودجه وام‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته