دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران منتشر شد

فراخوان اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران منتشر شد
فراخوان اولین دوره رویداد ملی المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران به همت جهاد دانشگاهی هنر در سه بخش رقابتی منتشر شد.
کد خبر : 928308

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان اولین رویداد ملی المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران با عنوان جهش‌کاپ در سه بخش رقابتی طراحی بازی‌های رومیزی (بردگیم) فیزیکی یا دیجیتال، طراحی اتاق فرار فیزیکی و یا دیجیتال و طراحی بازی محیطی ویژه جغرافیای دانشگاه‌ها انتشار یافته است.

این رویداد با هدف ترغیب دانشجویان به کار‌های مشارکتی و تعاملی، تأمین نیاز به مهارت‌های خلاق در حل مسائل، کنشگری در ترویج فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی، ایجاد نشاط بین جوانان، علاقه‌مند کردن این گروه برای حضور در فعالیت‌های جمعی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

شیوه‌نامه اجرایی این رویداد به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در قالب فردی، گروهی، انجمن علمی بازی و یا کانون بازی در این رویداد شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ و زمان برگزاری بوت کمپ سه روزه و معرفی برگزیدگان رویداد، آبان و آذر ۱۴۰۳ تعیین شده است.

برگزیدگان بخش‌های رقابتی در بوت کمپ سه روزه در سه لیگ رقابتی لیگ بازی رومیزی، لیگ نمایش بی‌کلام (پانتومیم) و لیگ بازی نقش‌آفرینی شاهنامه شرکت داده می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی jcup.farnama.net مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام به نام کاربری @dabirxane و یا شماره تماس ۰۹۳۵۹۵۹۶۴۵۳ ارتباط برقرار کنند.

دبیرخانه این رویداد در جهاد دانشگاهی هنر به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، چهارراه ولیعصر (عج)، کوچه شهید بالاور، پلاک ۲، طبقه چهارم، استقرار یافته است.

گفتنی است؛ اولین رویداد ملی المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسط مرکز مبنا (مرکز بازی‌های نوآورانه ایران) مستقر در جهاد دانشگاهی هنر تدارک یافته است.

فراخوان اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران منتشر شد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته