دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1403 - 10:31

معاون دانشگاه آزاد اسلامی ملارد معرفی شد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی ملارد معرفی شد
سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با حکم رئیس این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر : 928283

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا عموعابدینی در حکمی از سوی حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ شهرقدس، ملارد و صفادشت به‌عنوان سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد منصوب شد.

براین اساس، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار و عموعابدینی به‌عنوان سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد معرفی و از تلاش‌های مهدی دولت‌یار قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: از تلاش‌های مهدی دولت‌یار واقدامات ارزشمندی که صورت گرفته قدردانی می‌کنیم و از عملکرد دکتر دولت‌یار رضایت دارم، امیدوارم با حضور و فعالیت آقای عموعابدینی پیش ازپیش شاهد پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد باشیم.

در متن حکم افشاری خطاب به عموعابدینی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت ملارد و نماینده اینجانب در پیگیری امور اجرایی واحد ملارد منصوب می‌شوید.

در این حکم اضافه شده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با جلب همکاری تمامی استادان، کارکنان، دانشجویان وجامعه، تمامی تلاش خود را برای تحقق سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی به‌کار بگیرید، توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته