دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1403 - 08:05

خانواده‌های شهدا و جانبازان مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی هستند

خانواده‌های شهدا و جانبازان مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد که مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی خانواده‌های بابصیرت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.
کد خبر : 928231

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و جمعی از استادان و کارکنان این دانشگاه با آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه شهرستان ممسنی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در این دیدار از آیت‌الله شاکری‌فر به‌عنوان آزاده سرافراز و استاد این دانشگاه تقدیر کرد و گفت: جایگاه امام جمعه كه از جانبازان و آزادگان معظم و معزز شهرستان ممسنی است، همواره مورد تکریم و ستايش استادان، کارکنان و دانشگاهیان بوده است.

کریمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی خانواده‌های بابصیرت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان، آزادگان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، افزود: مردم ولايتمدار شهرستان ممسنی همواره قدردان مجاهدت آزادگان صبور هستند و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی نیز قدردان رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ آیت‌الله شاکری‌فر هستند.

خانواده‌های شهدا و جانبازان مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه ممسنی هم در این نشست ضمن قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌عنوان عضو فعال شورای فرهنگی شهرستان در زمینه ارتباط و تعامل بسبار خوب و مثبت با دفتر امام جمعه به آموزه های دینی در زمینه حفظ و ارتقای کمّی و کیفی دانشگاه اشاره کرد.

شاکری‌فر افزود: با توجه به رشد روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی این مهم را به فال نیک می‌گیریم و انتظار می‌رود که مسئولان دانشگاه، رهنمود‌های مقام معظم رهبری را با کمک نمایندگان فرهنگی در دانشگاه‌ها پیاده کنند.

به گزارش آنا؛ در این دیدار دانشگاهیان با تقدیم شاخه گل و هدایا از امام جمعه شهرستان ممسنی كه از آزادگان محبوب و سربلند شهرستان با ٦٠ ماه اسارات در بندهای رژيم بعث عراق است، تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته