دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1403 - 13:54

تدوین و تولید الگو‌های متنوع از رویکرد‌های تربیتی در مدارس سما

تدوین و تولید الگو‌های متنوع از رویکرد‌های تربیتی در مدارس سما
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: الگوی تربیتی مدارس سمای بومی استان بوشهر در آینده نزدیک تولید و تدوین می‌شود.
کد خبر : 928142

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: الگو‌های متنوعی از رویکرد‌های تربیتی در دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی تولید و خلق خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح‌نامه دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان بوشهر توسط معاونت امور مدارس تهیه و تنظیم شد ودر شورای گسترش استان مورد تصویب و تأیید قرار گرفت، امیدواریم به‌زودی این طرح‌نامه توسط معاونت علوم تربیتی و مهارتی در شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به تصویب برسد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با اشاره به اینکه تحول اساسی در معاونت علوم تربیتی و مهارتی در حال رخ دادن است، ادامه داد: تحول اول در واقع یک تحول نرم‌افزاری و فکری است که به مسائل در نظام تعلیم و تربیت فعلی پاسخ می‌دهد و تحقق عینی آموزش‌های مهارتی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی رقم خواهد خورد.

هاشمی متذکر شد: با الگو دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی مسائل فعلی را با تربیت نیرو و راهکاری که در دانشگاه برای این مشکلات درنظر خواهد گرفت، مرتفع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سما بخشی از دانشگاه هستند و برخی مأموریت‌های دانشگاه را انجام می‌دهند و در راستای اهداف دانشگاه گام برمی‌دارند.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: تولید الگوی تربیتی مدارس سمای بومی استان بوشهر به‌زودی انجام می‌شود، البته در شورای پژوهشی دانشگاه مصوب شد که طرح پژوهشی درون دانشگاهی با عنوان تدوین الگوی تربیتی بومی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سال تحصیلی ۱۴۰۳توسط استادان و صاحبنظران گروه علوم تربیتی انجام شد و این الگو سرلوحه کار روند‌های آموزشی و پرورشی در عرصه‌های تعلیم و تربیت قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته