دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهلت ثبت نام دوره دستیاری آموزشی تمدید شد

مهلت ثبت نام دوره دستیاری آموزشی تمدید شد
مهلت ثبت نام در سومین دوره دستیاری آموزشی تا روز دوشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه تمدید شد.
کد خبر : 928130

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ثبت نام در سومین دوره دستیاری آموزشی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ مردادماه سال جاری تمدید شد.

 براساس این گزارش متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به نشانی bpj.iau.ir/ta با وارد کردن کدملی و شماره همراه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ۱۴ مرحله ثبت نام را تکمیل نموده و در انتها ثبت نام خود را نهایی نمایند.

همچنین متقاضیانی که موفق به تکمیل پرونده خود در سامانه دستیاری آموزشی نشده‌اند نیز می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود مراحلی که ناقص است را تکمیل نمایند.

گفتنی است در سومین دوره دستیاری آموزشی آن دسته از متقاضیانی می‌توانند ثبت نام نمایند که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (دارای انتخاب واحد در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳) باشند.

 لازم به ذکر است تمامی دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند و یا در حال تدریس و یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحد‌های دانشگاهی و دروس مد نظر) مشخص کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته