دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راوی اربعین باشید تا دوباره کربلایی شوید

راوی اربعین باشید تا دوباره کربلایی شوید
همزمان با فرارسیدن ایام زیارت اربعین، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، ششمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 927998

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با فرارسیدن ایام زیارت اربعین، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، ششمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت تلاش هیأت‌ها، اتفاقات امید‌آفرین و گره خوردن اربعین با موضوع مقاومت و غزه برگزار می‌کند.

این طرح با مشارکت و همراهی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود و روایت‌های برتر بناست در این خبرگزاری و البته دیگر رسانه‌های کشور به نام خود افراد منتشر شود.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. راویان برتر از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح،  تا دهم شهریورماه۱۴۰۳ است.

امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس فعالیت‌های اجتماعی هیأت، روایت حمایت زائران و موکب‌های اربعینی از مردم مظلوم غزه، روایت پیوند اربعین و ظــهور امام زمـان(عج)، روایت فعالیـت هیـأت‌های غیـر ایـرانی در اربعین، روایت حضور مردم با نـمادهای مرتـبط با فلسطیـن؛ چفیـه و ...، روایت حضور نـوجوانان و کـودکان و نقش تـربیتی اربعیـن از جمله محورهای پیشنهادی برای طرح هیأت خبرنگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته