دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام كرد؛

بازگشایی باشکوه مدارس در اولین گام آموزش و پرورش دولت چهاردهم

بازگشایی باشکوه مدارس در اولین گام آموزش و پرورش دولت چهاردهم
علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دیدار اعضای ستاد مرکزی فرهنگیان دکتر پزشکیان، اصلی‌ترین برنامه خود در کوتاه مدت را آغاز سال تحصیلی با نشاط در مهر عنوان کرد و گفت: بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه باید با رضایت مندی معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها شکل گیرد.
کد خبر : 927905

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دیدار با اعضای ستاد مرکزی فرهنگیان دکتر پزشکیان گفت: تلاش‌های بی‌شائبه شما در موفقیت دولت چهاردهم بی بدیل است و از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی گفت: اگر شبکه و تشکیلات بزرگ فرهنگیان در سراسر کشور نبود قطعا به پیروزی رسیدن کاری بسیار دشوار بود.

كاظمي با تقدیر از سید محمد بطحایی و تیم همراه و همدل او در سراسر کشور، گفت: تمامی داشته‌های خود را مدیون اساتیدی چون ایشان هستم و امیدوارم قدردان تلاش‌های‌شان باشم.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه‌های جامعه معلمان برایم بسیار مهم است ، اظهار کرد: آموزش و پرورش انباشتی از مشکلات مزمن، پیچیده و متعدد در طول ۴۴ سال گذشته دارد که تنها با یک عزم ملی و حمایت شما عزیزان قابل حل و فصل خواهد بود.

وزير پيشنهادي آموزش و پرورش گفت: به عنوان کسی که در وسط میدان هستم، دست طلب به همگی شما دراز می کنم و تا آموزش و پرورش در صدر قرار نگیرد تحول در آن شکل نمی‌گیرد.

کاظمی، اصلی‌ترین برنامه خود در کوتاه مدت را آغاز سال تحصیلی با نشاط در مهر عنوان کرد و افزود: بازگشایی با شکوه مدارس در مهرماه باید با رضایت مندی معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها شکل گیرد‌.

وي با تاکید بر اینکه باید نظام مدیریتی مبتنی بر شایسته سالاری، توانمندی و شایسته‌گزینی در چهارچوب دیدگاه‌های دولت شکل گیرد، تصریح کرد: حرکت به سمت تغییر باید از آموزش و پرورش شروع شود و تا آموزش و پرورش متحول نگردد جامعه به پیشرفت نخواهد رسید.

وزير پيشنهادي آموزش و پرورش، حفظ جایگاه و اقتدار آموزش و پرورش و تغییرات را حق دولت دانست و گفت: روح حاکم بر تغییر و تحولات باید مبتنی بر شایسته سالاری و پرهیز از سیاست زدگی باشد.

کاظمی در پایان خاطر نشان کرد : پیمودن این مسیر جز با توکل و توسل به خداوند منان و همراهی همگی دغدغه مندان حوزه آموزش و پرورش ميسر نيست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته