دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اگر۱۰۰ رتبه بندی هم اجرا شود، باز هم بدهکار معلمانیم

اگر۱۰۰ رتبه بندی هم اجرا شود، باز هم بدهکار معلمانیم
گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با دبیران کل تشکل های صنفی معلمان(بخش اول) گفت: اگر۱۰۰ رتبه بندی هم اجرا شود، باز هم بدهکار معلمانیم.
کد خبر : 927867

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کاظمی در نشست صمیمی با دبیران کل تشکل های صنفی معلمان با اشاره به ظرفیت ارزشمند تشکل‌های معلمی، اظهارکرد:تشکل ها راهبران و رهبران جامعه تعلیم و تربیت کشور هستند و دلسوزی و دغذغه مندی شما بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تعامل با تشکل ها رکن رکین و اساسی است، افزود:اگر بخواهیم تحولی شکل بگیرد باید دست به دست هم بدهیم بنابراین نقطه نظرات شما برای بنده بسیار مهم است و حتما در آینده به صورت موردی و تخصصی جلسات و نشست هایی خواهیم داشت.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که به نمایندگی از جامعه معلمان در معرض سنجش و ارزیابی نمایندگان قرار گرفتم و امیدوارم این نمایندگی را شایسته به سرمقصد منزل برسانم .

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت :اگر جایگاه آموزش و پرورش ارتقا پیدا کند بخش زیادی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت حل خواهد شد و این ارتقا باید  در رفتار، کردار و عمل  شکل بگیرد.

وی اوامه داد: تمام مشکلات کشور در بخشهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... ریشه در ضعف های آموزش و پرورش دارد چرا که امنيت پایدار ایران به امنیت آموزش و پرورش گره خورده است.

وی تصریح کرد :حرکت برای تحقق سند تحول را از صفر شروع نخواهیم کرد و از همان برنامه پیش بینی شده و  برنامه هفتم نیز استفاده و تحول را اجرایی خواهیم کرد.

کاظمی تاکید کرد : نقش حاکمیت نظام تعلیم و تربیت باید تقویت شود و جریان نفوذ در دوره بنده در آموزش و پرورش راه نخواهد داشت.

وی با اشاره به ذهن ساختارمند، گفت:برای عملیاتی کردن برنامه ها باید مسیر، نقشه و گام ها طراحی شود.

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان را به جد پیگیر خواهم بود، گفت :نباید جامعه به فرهنگیان بدهکار باشد، اگر۱۰۰ رتبه بندی هم اجرا شود، باز هم بدهکار معلمانیم.

کاظمی  جوانگرایی در آموزش و پرورش را مهن دانست و گفت در کنار جوانگرایی، تجربه نیز مهم است.

گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در پایان خطاب به نمایندگان تشکل ها گفت: یار وزیر نباشید و فقط یار نظام تعلیم و تربیت باشید و از آن حمایت کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته