دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 08:40
در گفت و گو با آنا

رأفت:پرسپولیس نه خوب بود نه بد! / سن امیری برای بازی در دفاع چپ بالا است

رأفت:پرسپولیس نه خوب بود نه بد!   سن امیری برای بازی در دفاع چپ بالا است
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تیم گاریدو در بازی با ذوب آهن نه خوب بود نه بد.
کد خبر : 927901

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره تساوی پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام خمینی اراک اظهار کرد: در هفته‌های اول سخت است که مدافع عنوان قهرمانی به نتیجه دلخواه برسد. اول اینکه ورزشگاه‌ها آمادگی برگزاری مسابقات لیگ را ندارند. چاره‌ای هم نیست و به خاطر فصل پرترافیکی که فوتبال ایران به واسطه بازی‌های ملی، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ‌های آسیایی دارد، باید مسابقات را آغاز کرد تا تداخلی میان جام‌های مختلف ایجاد نشود.

وی ادامه داد: مسئله دوم تغییرات عمده در تیم پرسپولیس است. سرمربی تیم تغییر کرده و کادرفنی جدیدی مشغول به کار شده، بازیکنان زیادی هم از ترکیب اصلی جدا شده‌اند و نفرات جدید نیاز به زمان دارند تا در تیم جا بیفتند. از طرفی پرسپولیس ناچار شد در اراک بازی کند ولی کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام خمینی هم تعریفی نداشت. کیفیت ورزشگاه قایقران انزلی را که در بازی ملوان و گل‌گهر دیدیم افتضاح بود و همین وضعیت برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود داشت.

پرسپولیس به زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد 

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مورد سوم این بود که پرسپولیس در تهران بازی نکرد و دو تیم در زمین ثالث بازی کردند. این موضوع به پرسپولیس لطمه زد. در کل کیفیت تیم گاریدو را نه خوب و نه بد دیدیم. بدن‌های بازیکنان آماده بازی نیست و گاریدو به بیشتر بازیکنان میدان داد. در تعویضی‌ها سه بازیکن جوان بود و خوشحالم در اولین بازی سرمربی تیم به مهره‌های جوان اعتماد کرد، چون می‌داند در طول فصل می‌توانند به کمک تیم بیایند. پرسپولیس به زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد و در خانه تراکتور بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

سن امیری برای بازی در پست حساس دفاع چپ بالاست

وی یادآور شد: دیگر تیم‌ها هم به زمان نیاز دارند تا هماهنگ شوند و شرایط تعدادی از آنها بدتر از پرسپولیس است. تیم گاریدو مثبت رو به بالا بود و در ادامه راه بهتر می‌شود. مهاجمان تیم مکمل هم هستند و علیپور و آل کثیر عملکرد خوبی دارند. وحید امیری بازیکن با کیفیتی است ولی برای پست دفاع چپ با توجه به اینکه سن او بالا رفته، نمی‌تواند مثل گذشته ظاهر شود. شاید در چند بازی توان بازی در پست دفاع چپ بازی کند ولی در کل فصل نمی‌تواند در این پست حساس بازی کند. البته اگر اوستون اورونوف در شرایط خوبی باشد با وحید امیری مکمل بسیار خوبی برای هم هستند.  

رأفت افزود: گاریدو دو ماه است به تیم اضافه شده و به زمان نیاز دارد تا تیمش را بشناسد. با فضای فوتبال ایران، کیفیت مهره‌هایش، ورزشگاه‌های با کیفیت پایین و دیگر موارد آشنا شود. مطمئن هستم تیم او بهتر می‌شود و با توجه به تجربه‌ای که این مربی دارد در عرض دو سه هفته متوجه همه چیز خواهد شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته