دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1403 - 09:33

نادی: رویکرد بودجه دانشگاه آزاد اسلامی باید مبتنی بر سند تحول و تعالی باشد

نادی: رویکرد بودجه دانشگاه آزاد اسلامی باید مبتنی بر سند تحول و تعالی باشد
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ضروریست برنامه‌ها و رویکرد سند بودجه مبتنی بر سند تحول و تعالی باشد و باید نگاهی ویژه به این مهم داشته باشیم.
کد خبر : 927793

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و ششمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی سیدعبدالله میرغیاثی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، آیت الله محمدی لائنی نماینده ولی فقیه در استان  و دیگر اعضا با هدف تصویب سند پیش‌بینی بودجه استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد. 

محمدعلی نادی، معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به مأموریت‌ها و سیاست‌های دانشگاه اظهار کرد: ضروریست برنامه‌ها و رویکرد سند بودجه استان مازندران مبتنی بر سند تحول و تعالی باشد باید نگاهی ویژه به این مهم داشته باشیم.

وی استان مازندران را دارای زیرساخت خوب ازنظر دانشجو، منابع انسانی و مدیریتی برشمرد و سپس به بررسی اجمالی حوزه درآمد‌های غیرشهریه‌ای سند استان پرداخت و افزود: ویژگی‌های آمایشی هر شهرستان در استان مازندران در پیش بینی بودجه ۱۴۰۳_۱۴۰۴ مورد بررسی قرار گرفت که توصیه‌های لازم درباره اقدامات تحولی منطبق با سند تحول درباره درآمدزایی، آثار اجتماعی و فرهنگی و استفاده از منابع انسانی و زیرساختی به نفع استان با توجه به قابلیت‌های بی‌نظیر ارائه شد.

چشم‌انداز دانشگاه آزاد مازندران کیفیت بخشی به امر آموزش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز با اشاره به اهتمام بررسی و پیش بینی بودجه دانشگاه با رویکرد مهارت آموزی گفت: چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی مازندران کیفیت بخشی به امر آموزش و توجه به امر پژوهش و مهارت افزایی است.

عبدالله میرغاثی اضافه کرد: ارتقای سطح آموزشی، پایش رشته‌ها و اقلیم سازی و بومی کردن رشته‌های تحصیلی ساماندهی با توجه به استعداد استان اصلاح و بهبود عملی و بهره‌وری رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی شمال و حفظ مولدسازی دارایی‌ها و بهره‌وری از منابع استانی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی مازندران است.

دانشگاه‌ برای حل آسیب‌های جامعه ایفای نقش کند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز عنوان کرد: دانشگاه‌ها نسبت به آسیب‌های موجود در جامعه نقش و فعالیت داشته باشند به‌عنوان نمونه در بحث پیری جمعیت و کاهش دانشجو دانشگاه باید نقش خوبی را از خودش نشان بدهد.

حجت‌الاسلام محمدباقر لائنی با تاکید به اینکه دانشگاه باید با نهاد‌های فرهنگی جامعه تعامل و همکاری داشته باشد، مطرح کرد:  برای مسائل فرهنگی باید بودجه‌های خوبی درنظر گرفته شود، به‌ویژه دانشگاه برای قرآن عنوان و سرفصل بودجه‌ای در نظر بگیرد. همه و به‌ویژه دانشگاهیان نیاز به جهاد تبیین دارند، جهاد خدمت با شکل دادن گروه‌های جهادی خیلی می‌تواند سازنده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته